Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - قناعت به منظور پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی با دکتر جغتایی مدیر امور پایش منابع سازمان برنامه و بودجه کشور، دیدار و گفتگو کرد.

نتایج گفتگو‌ها پیرامون مسائل و مشکلات راه‌های استان به اینجا انجامید که سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص ابلاغ ۱۲۳ میلیارد تومان اعتبارات توازن ملی در بخش راه مساعدت‌های لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسریع در روند پرداخت این اعتبار ۱۲۳ میلیارد تومانی نیز از دیگر مصوبات این دیدار بود.

موضوع ارتقای ایمنی راه‌های استان با توجه به قرار گیری خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی کشور هم بخشی از این گفتگو‌ها بود که به تأمین و اختصاص ۱۰۲ میلیارد تومان مانده تخصیص‌های پیوست یک قانون بودجه ۱۴۰۰ در بخش راه استان انجامید.

تسریع در پرداخت ۳۰ میلیارد تومان اعتبار بابت شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح های  باز آفرینی استان نیز از دیگر مصوبات این دیدار بود.

در نتیجه این گفت و گو ها و رایزنی ها؛ سازمان برنامه و بودجه کشور، در راستای تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور، اعتبارات ویژه‌ای نیز به طرح های  در دست اقدام راه آهن‌های استان تخصیص می‌دهد.

در سفر یک روزه رئیس جمهور به استان ۳۸ مصوبه توسط دستگاه‌های اجرایی استان درخواست شده که مباحث مربوط به اجرای آنها و اخذ اعتبار در دست پیگیری است.

خراسان جنوبی  ۱۹ شهریور ماه میزبان رئیس جمهور بود.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی سازمان برنامه و بودجه راه آهن خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور

در پی اقدامات لازم از سوی ایران ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان دستگیر شده بودند، آزاد شدند.

گفتنی است، عصر امروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان‌ سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور