Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن میلان می گوید بابت باخت مقابل اسپتزیا ناراحت است چون میلان بازی را برده بود.

داویده کالابریا معتقد است داور هم می تواند اشتباه کند و این اتفاق متاسفانه در دیدار دیشب افتاد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی میلان، شب گذشته میلان در سری آ مقابل اسپتزیا قرار گرفت که این دیدار با برتری اسپتزیا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار تحت تاثیر اشتباه داور حواشی زیادی داشت. بعد از این مسابقه داویده کالابریا، مدافع میلان با وب سایت رسمی روسونری صحبت کرد. صحبت های او در مورد این بازی را می خوانید:

در مورد بازی 

باید کار را خیلی زودتر تمام می کردیم اما در هر صورت برنده شده بودیم. اتفاقی افتاد که صحبت کردن در موردش کار سختی است. حتی داور هم بلافاصله متوجه اشتباهش شد. او بیش از همه متاسف بود چون انتظار این اتفاق را نداشت. سپس گل دوم را خوردیم و باید مانع از این گل می شدیم.

در مورد شکست

این بازی می تواند برایمان یک درس باشد. امروز موقعیت های زیادی داشتیم. حالا دو بازی مهم پیش روی ما است و باید با وجود غایبین به بهترین شکل مقابلشان قرار بگیریم. باید در روزهای آینده از نظر ذهنی و بدنی ریکاوری کنیم. وقت داریم این بازی را تحلیل کرده و برای بازی بعد آماده شویم.

در مورد اشتباه داور

انسان اشتباه می کند. نمی خواهم به خاطرش او را به صلیب بکشم. ما اشتباه می کنیم و داور هم ممکن است اشتباه کند. متاسفانه این اتفاق افتاد. ناراحتیم چون گل زده و برده بودیم. لایق این برد بودیم. حالا باید پرونده این بازی را ببندیم.

در مورد شرایط خودش

می توانستم در خانه تمرین کنم. ناراحت شدم که کرونا گرفتم. در سکوت خودم را قرنطینه و تمرین کردم. توانستم خودم را آماده نگه دارم و حالا امیدوارم بتوانم به زودی در زمین دوباره بهترین نمایش هایم را داشته باشم.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رشید مظاهری: من دوبار تست کرونا دادم که جواب منفی بود کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  نمایندگان ایران در مراسم د بست به چه کسانی رای دادند؟ کریستیانو رونالدو برنده جایزه ویژه سال ۲۰۲۱ فیفا شد عذرخواهی اتحادیه داوران ایتالیا از میلان پس از شکست 2-1 این تیم مقابل اسپتزیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داور هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)

شاگردان پیولی در ششمین بازی خود هم ناکام بودند تا روسونری به لطف امتیازات زیادی که یوونتوس از دست داده است همچنان در این جایگاه بماند.

دانلود (61.2MB)

دیگر خبرها

  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد