Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر سلامی به فرماندهان نیروی زمینی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و سپاه‌های استانی برای افزایش و تداوم خدمات و امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل و برف خبر داد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی تداوم بارش برف و باران در کشور و ادامه مشکلات مردم در برخی مناطق، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری جلسه بررسی وضعیت استان‌های مواجه با این پدیده و ارزیابی عملیات امداد و خدمت رسانی به مردم با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و دستور وی به یگان‌های سپاه و بسیج برای افزایش خدمات و امدادرسانی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در این عرصه خبر داد و گفت: استان‌های متاثر از فعالیت‌های سامانه بارشی در چند روز گذشته شاهد رخداد‌هایی همچون بسته شدن بسیاری از محور‌های مواصلاتی و راه‌های ارتباطی، مه گرفتگی، لغزندگی جاده‌ها، آب گرفتگی و سیلاب بودند که از همان ساعات اولیه بروز این حوادث مشکلات برای مردم و ساکنین مناطق درگیر برف و سیل، نیرو‌ها و ظرفیت‌های سپاه و بسیج در مناطق در وضعیت آماده‌باش، برای اجرای عملیات امداد و نجات به صحنه ورود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تلاش یگان‌های امدادی و مهندسی قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه، بحمدالله اقدامات فوری و موثری برای حل مشکلات ناشی از سیل در منطقه میناب صورت پذیرفت و با توجه به تداوم مشکلات و ضرورت افزایش تلاش نیرو‌های امدادی، جهادی و مردمی در مناطق دیگر کشور، سرلشکر حسین سلامی به فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و فرماندهان سپاه‌های استانی درگیر چالش‌های ناشی از بارش برف، باران و وقوع سیل دستور داد با هماهنگی و همراهی سایر نیرو‌های امدادی؛ کمک به بازگشایی جاده‌ها و راه‌های ارتباطی روستایی و همچنین اسکان و استقرار مردم در محل‌های امن و مطمئن و نیز تأمین نیازمندی‌های بهداشتی، تغذیه، پوشاک و گرمایش آن‌ها با قوت ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سلامی فرمانده کل سپاه نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی؛ امدادرسانی به ۵ هزار نفر

رییس سازمان امدادونجات با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در ۲۳ استان، از امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر خبر داد.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۱۳۴ مورد عملیات امدادی انجام شده، ادامه داد: امدادگران به ۵۰۲۲ نفر امدادرسانی کردند، ۱۵۳ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۲۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند و با دستگاه پمپاژ، آب ۱۸۶ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی افزود: ۲۱۹ تیم عملیاتی شامل ۷۷۷ نفر امدادگر در عملیات سیل و آبگرفتگی شرکت کردند.

محمودی گفت: ۳۷ دستگاه چادر، ۱۲۹۳ تخته پتو، ۶۲۷ تخته موکت، ۲۳۰۲ کیلوگرم نایلون، ۴۷۱ بسته غذایی، ۴۶۹۹ قوطی کنسروجات، ۲۰۰ قرص نان، ۲۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۵۴۸ کیلوگرم حبوبات، ۳۲۰ ست شست‌وشو و ۷۶ ست بهداشتی بین افراد متأثر توزیع شد.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • آب به قزوین رسید
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی؛ امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند