Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: موانع بر سر راه ازدواج جوانان و فرزند‌آوری در جامعه رفع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه برای رفع موانع فرزندآوری و ازدواج در جامعه باید کارگروهی تشکیل شود، اظهار کرد: برای برون رفت از مشکل ازدواج و عدم فرزند‌آوری، باید از صاحبان فکر در این کارگروه استفاده شود
وی با بیان اینکه، مسئله ازدواج و فرزندآوری، مسئله ملی است و سیاست‌هایی در این زمینه اتخاذ شده است، گفت: ایران از جمله کشورهایی است که با مسئله جمعیت مواجه هست و باید از تجربیات دیگر کشور‌ها برای جوانی جمعیت بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله لائینی یادآورشد: برای رشد و توسعه جمعیت باید راهکار‌های فرهنگی را مدنظر قرار دهیم تا ازدواج ساده و آسان مورد توجه قرار بگیرد.
امام جمعه ساری تصریح کرد: برگزاری مجالس عروسی در تالار و هتل دارای هزینه‌های سنگینی است در حالی که 20 سال قبل بیشتر مراسم‌ها به صورت ساده در حسینه‌ها و مساجد برگزار می‌شد.

تشویق و تسهیل ازدواج در دستورکار دانشگاه‌های استان فارس قرار گیردطی ٩ ماه بالغ بر ١٨٣ هزار نفر از بانک ملی ایران وام ازدواج دریافت کردند86 هزار زوج ایرانی در سال 1400 از بانک تجارت وام ازدواج گرفتند

آیت‌الله لائینی با تاکید براینکه تشریفات را باید بکاهیم، تصریح کرد: امیدواریم با تشکیل کمیته، راهکار‌های مناسب برای افزایش جمعیت اتخاذ شود.
انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند کارگروه تخصصی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شده است گفت:وظیفه کارگروه تسهیل وستاداجرایی اقتصادمقاومتی دادگستری باید روی این موضوع متمرکزشوند که موانع ومشکلات بخش تولید باید قبل از ورود ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه گذاری شناسایی وبر طرف شوند چرا که موانع علاوه بر هدررفت وقت باعث ازبین سرمایه افراد می‌شود واز طرفی برای بقیه سرمایه گذاران ناامیدی ایجاد می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان این موضوع که استان اصفهان با داشتن ۱۰ هزار واحدصنعتی وتولیدی قطب صنعت کشور است افزود: تعدادی از این واحد‌های صنعتی مشکلاتی دارند که یا مربوط به بانک‌ها ویا امور مالیاتی و فرایند صدور مجوز‌ها است لذا بررسی مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات تنها می‌تواند مشکل تعدادی را حل کند بنابراین باید بصورت مسئله محور آنها را دنبال کرد تا مشکل خیلی از واحد‌ها برطرف شود.

دیگر خبرها

  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری