Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سید فرهاد حجازی در حاشیه جلسه کمیته آسیب شناسی و رفع نارسایی‌های بافت پیرامون حرم رضوی برای کوتاه مدت، گفت: جانمایی سه دستگاه کانکس نانوایی سیار، در نزدیکترین نقاط ممکن در اطراف حرم مطهر، بخشی از نیاز روزانه زائران و مجاوران در ایام پایانی سال که مصادف با اعیاد شعبانیه است و همچنین ایام عید نوروز تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او، با تاکید فرماندار و همکاری اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی و همچنین اتحادیه صنف نانوایان مشهد، مقرر شد که علاوه بر افزایش ساعت کاری  در ایام نوروز ۱۴۰۱ ارائه خدمات حدود ۴۰ واحد صنفی فعال عرضه نان در این محدوده، سهمیه آرد ویژه ای برای آنها در ایام مذکور در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید

جهاد کشاورزی خراسان رضوی ۹۸۱ پرونده‌ تخلف صنفی باز کرد

بنا بر تصمیم و دستور شهردار مشهد جهت برنامه ریزی ویژه برای همکاری و ایجاد بستر مناسب برای افزایش تعداد نانوایی ها در نزدیکی حرم، در منطقه ثامن این آمادگی وجود دارد که با ایجاد مشوق های سرمایه گذاری در این بخش از جمله معرفی و جانمایی زمین های مناسب در کوچه ها و محلات اطراف بارگاه منور رضوی، از جمله در نظر گرفتن املاکی با قابلیت ارائه پروانه اقامتی در طبقات فوقانی، برای پلاک هایی که سرمایه گذار متعهد به احداث نانوایی و مجتمع های ارائه نان باشد و همچنین تسریع و تسهیل در این خصوص با اولویت قرار دادن صدور پروانه برای این موارد، این امکان فراهم شود که با معرفی و همکاری اتحادیه مربوطه بتوان بستر مناسب جهت افزایش مراکز ارائه نان را ایجاد نماییم که البته این موضوع جزو برنامه های بلند مدت برای رفع مشکل کمبود نان به ویژه در آینده با توجه به افزایش جمعیت زائر و مجاور خواهد بود.


انتهای پیام//ف.ح.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری ثامن تامین آرد و غله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی