Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشجویان ورودی 1399 مقطع کارشناسی در کلاس‌های درس دانشگاه از بهمن حضور می‌یابند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دکتر صالحی در خصوص وضعیت حضور دانشجویان دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی (1401-1400) افزود: با توجه به مصوبه "ستاد ملی کرونا" و "ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان"، تصمیمات اتخاذ شده در خصوص وضعیت حضور دانشجویان در نیم سال دوم تحصیلی (1401-1400) در دانشگاه به این منوال خواهد بود که کلاس‌های همه دانشجویان ورودی سال 1399 دانشگاه در مقطع کارشناسی به صورت حضوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همه دانشجویان ورودی سال 1399 دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری به انجام کار‌های آزمایشگاهی- تحقیقاتی خود خواهند پرداخت ُ همچنین همه کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای دانشجویان ورودی سال 1399 به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
صالحی در ادامه تاکید کرد: جلسات دفاعیه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه افزود: دانشجویان ورودی سال 1399 مقطع کارشناسی بعد از گذراندن سه ترم آموزش غیرحضوری برای اولین بار تجربه حضور در دانشگاه را پیدا خواهند کرد و در هر صورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامت از سوی دانشجویان الزامی است.
دکتر صالحی گفت: مسئولین دانشگاه در حال برنامه ریزی برای حضور تدریجی کلیه دانشجویان با توجه به وضعیت پاندومی کرونا و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند و در آینده نزدیک شاهد حضور همه دانشجویان در دانشگاه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشجویان دانشجویان ورودی سال 1399 مقطع کارشناسی صورت حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا برای پایان دادن به جنگ اسراییل در غزه و ارسال سلاح به این رژیم  به رغم سرکوب پلیس همچنان ادامه دارد.

دانشگاه کلمبیا مرکز «جنبش همبستگی با غزه» در روزهای اخیر، به دانشجویان برای پایان دادن به این دور از تجمعات، ضرب الاجل ۴۸ ساعته داده است.

معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا گفت: ما همیشه اعلام کرده‌ایم که حامی آزادی بیان و برگزاری مسالمت آمیز اعتراضات هستیم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو   دانلود فیلم اصلی کد ویدیو   دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

اما در تازه‌ترین اخبار از آمریکا نشان می‌دهد که برخورد با دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا وارد مرحله جدیدی شده است. پلیس با ارسال پیامک به تمام دانشجویان از بسته‌شدن درهای دانشگاه و عملیات «پاکسازی» خبرداده است و از دانشجویان خواسته تا دانشگاه را ترک کنند.

در ویدئوی دیگری، دانشجویی که فقط از اعزام گارد ملی آمریکا به دانشگاه‌ها فیلمبرداری می‌کرد، توسط مأموران گارد ملی مورد شلیک گلوله و حمله قرار گرفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !