Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم‌های فوتبال نساجی و گل‌گهر پس از دیدارشان در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساکت الهامی در نشست خبری بعد از دیدار نساجی و گل‌گهر که منجر به حذف شاگردان قلعه‌نویی شد اظهار داشت: اول به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم چون جانانه بازی کردند. به امیر قلعه‌نویی که بزرگ من است تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقانه می‌گویم دوست نداشتیم در این مرحله به گل‌گهر بخوریم. دوست داشتم با استقلال و پرسپولیس و یا حتی با سپاهان بازی کنیم ولی در این مرحله به تیم آقای قلعه‌نویی بخوریم.

وی افزود: این برد را به هواداران مظلوم و محروم نساجی تقدیم می‌کنم. آنها هم از حضور محروم هستند و حالا با اتفاق امروز از دیدن بازی تیمشان محروم شدند. آنها بدانند سربازانشان در تیم نساجی برای هویت این تیم تلاش خواهند کرد.اگر آنها بودند شاید ما در لیگ حتی سوم یا چهارم می‌شدیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم، گل زدیم و خوردیم اما بعد از تساوی بازی متعادل شد. سرمربی نساجی تاکید کرد: در نیمه دوم سوار بر بازی شدیم و انصافا مستحق برد بودیم. امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی لیگ و بزرگ همه مربیان است و تیم آنها خیلی زحمت کشید و با این شکست چیزی از ارزش‌های او کم نخواهد  شد. یک خسته نباشید هم به بازیکنان تیمم می‌گویم که جانانه بازی کردند و از راه دور دست تک تک هوادارانمان را می‌بوسم. لیاقت این تیم خیلی بیشتر است و یواش یواش به جایگاه خوبی در لیگ می‌رسیم. به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم که با وجود اینکه یک صحنه را آفساید گرفت اما نبود، خوب قضاوت کرد. بیژن حیدری کاریزمای داوری را دارد و در آسیا می‌تواند به خوبی قضاوت کند. الهامی در خصوص برگزاری اردوی تیم در خارج از کشور عنوان کرد: بحث اردو بحث مدیریتی است، ما زیر ساخت‌های خوبی در کشورمان برای اردو نداریم مخصوصا که الان نمی‌شود در این شرایط جوی راهی اردبیل و مثلا بروجرد شد. این مسائل کار را سخت می‌کند. ما 3 سال است در کرونا کیفیت زمین خوبی در کشور نداریم. الان ما در ورزشگاه امام رضا بازی می‌کنیم و واقعا لذت می‌بریم. شهر مشهد شهر خوبی ها است و استادیومش هم جزو خوب‌های کشور است.من اعتقاد دارم این زمین به همه زوار امام رضا(ع) تعلق دارد اما متصدی آن آستان قدس رضوی است.    امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار نساجی و گل‌گهر سیرجان  شرکت نکرد و دستیار این مربی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی حاضر شد. تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با شکست مقابل نساجی از مسابقات جام حذفی کنار رفت. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم