Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:02:36 GMT

فرماندهان جدید سپاه چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۷۰۱۸

فرماندهان جدید سپاه چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمد اکبری در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس، تأمین امنیت پایدار در مرزهای شمال غرب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور، اظهار کرد: از افتخارات رزمندگان استان ولایتمداری است که مقام معظم رهبری هم توجه خاصی به آن‌ها دارند و در دوران دفاع مقدس هم ۲۴ ساعت کامل در جمع این رزمندگان حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری پیام مقام معظم رهبری به رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) در دوران مرزبانی از مرزهای شمال غرب کشور و ارتفاعات جاسوسان را یادآوری کرد و ادامه داد: ۱۴ شهید مدافع حرم و اینکه اولین شهید بسیجی مدافع حرم، اولین شهید جامعه پزشکی مدافع حرم و اولین شهید مهندسی مدافع حرم متعلق به استان چهارمحال و بختیاری است که این مهم افتخاری برای استان است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سپاه استان و رده‌های تحت امر با آمادگی رزم بسیار بالا برای حضور در عرصه‌ها و مکان‌های مختلف که مورد نیاز سلسله مراتب فرماندهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، آماده ایفای نقش هستند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار مهران مرادی در مسئولیت جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری تقدیر و سردار علی افضلی بعنوان جانشین فرماندهی سپاه استان و همچنین سردار حمید محمدی به عنوان فرماندهی جدید تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) معرفی شدند.

کد خبر 5403120

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای مهران مرادی محمدعلی اکبری سپاه چهار محال و بختیاری مراسم تکریم و معارفه بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس برف روبی سیلاب بارش باران خطبه های نماز جمعه ایلام آمار کرونا چهارمحال و بختیاری قمربنی هاشم مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش