Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ظاهر پورمجاهد سه شنبه در پنجاه و ششمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با اشاره به رویکرد محوری مدیریت ارشد اجرایی استان برای رونق تولید و رشد اقتصادی، گفت: حمایت مؤثر از بخش تولید و تولیدکنندگان و رفع موانع موجود در مسیر رشد و توسعه اقتصادی استان به عنوان یک اولویت اساسی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در راستای تاکید جدی استاندار همدان، فعالیت مستمر و کارشناسی ستاد تسهیل بهترین ظرفیت برای پیگیری مسائل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان برای رفع موانع در مسیر کار و فعالیت را فراهم کرده است، عنوان کرد: در این جلسه نیز موانع موجود در مسیر فعالیت سه واحد تولیدی استان همدان شناسایی و رفع شد،

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خاطرنشان کرد: این واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید موارد بررسی و گره از مشکلات آنها باز شد.

وی حمایت مؤثر و مستمر از واحدها و طرح‌های تولیدی برای افزایش توان صنایع و رشد و توسعه اقتصادی استان در راستای شعار محوری سال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» را خروجی اصلی جلسات مستمر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان ذکر کرد و گفت: با مساعدت اعضای ستاد تسهیل راهکارهای لازم برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و رفع دغدغه تولیدکنندگان ارائه می‌شود.

پورمجاهد با اشاره به مشکلات این سه واحد تولیدی شامل تقسیط بدهی به تأمین اجتماعی، علامت تجاری تبلیغاتی و اختلال در لینک سامانه واحدهای تولیدی، افزود: عملکرد واحدهای تولیدی پویا و فعال که با تمام ظرفیت مشغول کار و تولید هستند نقش قابل توجهی در کاهش مشکلات اقتصادی و زمینه سازی برای رشد و توسعه و اشتغالزایی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز تولید و لزوم تسهیل در گازرسانی به واحدهای تولیدی استان، افزود: در سال ۱۴۰۰ گازرسانی به واحدهای تولیدی پیشرفت مطلوبی داشته به نحوی که ۱۸۰ درصد از سهمیه استان همدان در این حوزه جذب شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان، از فراهم شدن تمهیدات لازم برای طرح مطالعاتی آمایش صنعت و معدن در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این طرح در قالب جلسات کارشناسی و مدیریتی دنبال و با کمک و نظر اصلاحی نخبگان و فرهیختگان اجرایی می‌شود.

کد خبر 5403179

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان رفع موانع تولید بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس برف روبی سیلاب بارش باران خطبه های نماز جمعه ایلام آمار کرونا واحدهای تولیدی اقتصادی استان استان همدان رفع موانع ستاد تسهیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رستمی گفت: تلاش ما بر این است که منویات رهبری در امر جهش تولید با مشارکت مردم را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تأسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل ابلاغ کردیم.

وی توضیح داد: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تأیید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تأیید در اداره کل فراورده‌های سنتی، مکمل و طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضاً تا حدود ۶ ماه به طول می‌انجامید

رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.

کد خبر 6089451 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان