Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیه‌گو کاستا مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا تنها پنج ماه پس از بازگشت به برزیل، اتلتیکو مینیرو را ترک کرد. گفته می شود او مورد توجه آرسنال قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو کاستا پس از تنها 5 ماه حضور در تیم برزیلی با اتلتیکو مینیرو خداحافظی کرد و صحبت از انتقال رایگان احتمالی به آرسنال شده است.

کاستای برزیلی‌تبار تقریباً تمام دوران حرفه‌ای خود را در اروپا گذرانده بود، در آگوست 2021 به اتلتیکو مینیرو پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او در بازی‌های دوستانه سال 2013 دو بار برای تیم ملی فوتبال برزیل بازی کرد قبل از اینکه مجوز تغییر ملیت و بازی برای اسپانیا را کسب کند.

 

 

 

 

کاستا در پست اینستاگرامی خود نوشت:« امروز رسماً اتلتیکو را ترک می کنم. می خواهم از همه هواداران به خاطر حمایت گرم و محبتی که از روز اول دریافت کردم تشکر کنم.:

 

میکل آرتتا پس از درگیری با پیر امریک اوبامیانگ به یک مهاجم نیاز دارد و به همین خاطر ممکن است مهاجم سابق چلسی راهی تیم رقیب شود. این انتقال می تواند یادآور انتقال ویلیان دیگر بازیکن چلسی باشد که به آرسنال پیوست.

 

 

 

 

دوران کوتاه او در شهر بلو هوریزونته موفقیت آمیز بود زیرا اتلتیکو در سال2021 دو قهرمانی در لیگ و جام حذفی را کسب کرد. ین اولین قهرمانی باشگاه در نیم قرن گذشته بود. قرارداد کاستا تا پایان سال جاری اعتبار داشت و تا قبل از پیوستن به مینیرو، کاستا هرگز در سرزمین مادری خود فوتبال بازی نکرده بود  او در سال 2006 و در 17 سالگی به تیم پرتغالی براگا رفت.

کاستا 19 بازی برای مینیور انجام داد، 5 گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. 

 

دیگو کاستا اتلتیکو مادرید آرسنال پییر امریک اوبامیانگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیگو کاستا اتلتیکو مادرید آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی

دو تیم مدعی آرسنال و سیتی حریفانشان را در لیگ برتر شکست دادند.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با برتری ۵ بر یک برابر ولورهمچتون نشان داد هیچ نشانه ای از تزلزل ندارد و مدعی جدی قهرمانی است.

در این دیدار ارلینگ هالند پوکر کرد و چهار بار برای تیمش گلزنی کرد که دو گل از روی نقطه پنالتی بود. 

خولیان آلوارس دیگر گل سیتی را به ثمر رساند و هوانگ هی چان نیز برای ولورهمپتون گلزنی کرد.

پیش از این بازی آرسنال صدرنشین در ورزشگاه امارات لندن پذیرای بورنموث بود و میهمان رده نهمی خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی، لئاندرو تروسار و  دکلان رایس برای توپچی ها گلزنی کردند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس آرسنال ۸۳ امتیاز دارد و منچسترسیتی با ۸۲  امتیاز دوم است. همچنین لیورپول با ۷۵ امتیاز در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم