Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به معضل بیکاری که در استان وجود دارد، چنانچه عموم مردم از مزایای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی مطلع و ورود پیدا کنند، به‌طور قطع این طرح ملی باعث ایجاد گشایش های اقتصادی در استان خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، نشست شورای راهبردی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس جهاددانشگاهی واحد استان، سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی و مدیران ستادی و مدیران مراکز شش گانه آموزش های تخصصی، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیروس رضایی- رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت طرح توسعه مشاغل خانگی در سطح ملی و حساسیتی که در خصوص این طرح های ملی وجود دارد، اظهار کرد: مدیریت مطلوب این طرح در استان در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی شده شد.

وی با بیان اینکه باتوجه به پیشروی بیماری کرونا، این طرح ملی در برهه‌ای از زمان به کند و منجر به انصراف متقاضیان از طرح شد، افزود: فعالیت مستمر جهادگران دانشگاهی باتوجه به مطلوب شدن شرایط برای به نتیجه رسیدن طرح باید مورد توجه قرار بگیرد.

رضایی به تشریح برخی از مزایای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اشاره و  بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار در چهارمحال و بختیاری، ورود موثر به مشاغل خرد و خانگی و معرفی ظرفیت‌های جهاددانشگاهی از جمله مزایای این طرح است.

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باتوجه به معضل بیکاری که در استان وجود دارد، چنانچه عموم مردم از مزایای طرح ملی اشتغال خانگی مطلع شوند و ورود پیدا کنند، به طور قطع این طرح ملی باعث ایجاد گشایش های اقتصادی در استان خواهد شد.

وی همچنین به ضرورت حمایت از پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اشاره و تصریح کرد: شناسایی مشکلات و نیاز پیشران‌ها به‌منظور کمک در جهت رفع آن‌ها، آموزش، توانمندسازی و حمایت همه جانبه پیشران ها در دستور کار جهاددانشگاهی قرار دارد و با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی چهارمحال و بختیاری رئیس جهاددانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین حسینی بعد از ظهر شنبه در نشست شهر مولد استان بوشهر با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرا شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهرها با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده که نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

وی شهرهای مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهرهای مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

حسینی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریاپایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانوارها دارد که در اجرایی‌شدن شهرهای مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، گفت: شهرهای مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوارها می‌شود.

در این آئین قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

کد خبر 6090286

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است