Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامرضا شریف‌زاده» دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در طی ۲۴ ساعت گذشته از مجموع ۳۹۹ تست ملوکولی و سریع انجام شده در استان برای تشخیص بیماری کرونا ۸۳ مورد مثبت جدید شناسایی شده است.

وی با اشاره به تفکیک شهرستانی مبتلایان جدید در استان گفت: از مجموع این بیماران یک مورد در بشرویه، ۲۰ مورد در بیرجند، یک مورد در خوسف، دو مورد در درمیان، یک مورد در زیرکوه، سه مورد در سرایان، ۱۱ مورد در طبس، ۳۸ مورد در فردوس، یک مورد در قاین و پنج مورد در نهبندان بوده و در شهرستان سربیشه مورد جدیدی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی افزود: در حال حاضر ۶۳ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری که از این تعداد ۱۸ مورد بیماران کرونا مثبت بوده و پنج نفر از این بیماران کرونا مثبت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و متأسفانه حال یک بیمار نامساعد گزارش شده است.

شریف‌زاده اضافه کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی جدیدی بر اثر کرونا در استان وجود نداشته بنابراین تعداد فوتی‌ها بر اثر این بیماری از ابتدای همه‌گیری آن در استان در همان عدد یک‌هزار و ۲۷۸ نفر ثابت ماند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی مبتلا فردوس فوتی یک مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان

مسئولان وزارت صحت عامه طالبان در مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با بیماری مالاریا در کابل گفتند: درسال ۲۰۲۳ بیش از ۱۸۰هزار مورد ابتلا به بیماری مالاریا در کشور ثبت شده است.

به گفته مسئولان این آمار نسبت به سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، افغانستان از نظر شیوع مالاریا پنجمین کشور حوزه مدیترانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
  • باغ بدشگون به سینمای ایران رسید