Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید رضا مرتضوی روز سه شنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به اینکه مشاهده معتادان متجاهر از لحاظ روحی و روانی در سطح شهر برای مردم خوشایند نیست، اظهار داشت:  انتظار داریم کمپ های نگهداری و طرح صیانت از معتادان متجاهر استان فقط به اصفهان ختم نشود و در سایر شهرستان ها نیز دایر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از مسوولان درخواست داریم که  برآورد دقیقی از هزینه و نیازمندی های احداث یک کمپ نگهداری معتادان متجاهر استان داشته باشند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: جمع آوری معتادان متجاهر شهر نیاز به عزم، هماهنگی و همگرایی بین بخشی و دستگاهی دارد.

مرحله اول کمپ نگهداری معتادان  متجاهر در باغ فدک امسال اجرایی می‌شود

شهردار اصفهان نیز در ادامه این جلسه با تاکید به اینکه اداره کمپ ماده ۱۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر خارج از وظایف و تخصص شهرداری است، افزود: شهرداری اصفهان هیچ مشکلی برای واگذاری کمپ فدک برای احداث مرکز جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر ندارد.

علی قاسم زاده با اشاره به اینکه تجهیز و بهره برداری و مدیریت این مجموعه با سایر دستگاه های مرتبط است افزود: گام اول کمپ باغ فدک تا آخر اسفند ماه جاری و گام دوم  آن که شامل دیوار کشی مجموعه تا اردیبهشت سال آینده به اتمام و آماده بهره برداری می شود.

نگاه به معتادان متجاهر باید توانمند سازی و بازگشت به چرخه زندگی باشد

همچنین مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری ۱۲ جلسه در فرمانداری اصفهان درزمینه جمع آوری معتادان متجاهر گفت: هیچ فرقی نباید بین معتادان یک شهرستان با سایر نقاط باشد و باید به همه کارتن خواب ها و معتادان متجاهر نگاه جامعه محور داشته باشیم.

مسعود مهدویان فر با تاکید بر ضرورت  مستندات و آمار دقیق تعداد معتادان افزود: این نگاه عادلانه ای نیست که در استانی همچون تهران از هر دو معتاد برای یکی هزینه و امکانات وجود دارد ولی در اصفهان به ازای  هر ۱۰ نفر برای یک نفر امکانات وجود داشته باشد.

مهدویان فر بیان داشت : باید این نگاه به بودجه و منابع در جهت توسعه قرار بگیرد و مراکز کمپ های نگهداری معتادان متجاهر در کاشان، فدک اصفهان،قلعه شور و مبارکه فضای بیشتری را برای نگهداری ایجاد کنند.

فکری برای احداث کمپ نگهداری زنان متجاهر در اصفهان نشده است

شادی فضلی مدیر کل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری  نیز در این جلسه با اشاره به اینکه آمار معتادان متجاهر زن در اصفهان بیش از عدد اعلام شده است  گفت:حدود هفت سال پیش نیاز به ایجاد کمپ زنان متجاهر در استان احساس و گزارش شد و انتظار می رفت از آن زمان تاکنون یک مرکز در شان با ظرفیت بالای ۱۰۰ نفر برای زنان متجاهر بی سرپناه استان ساخته شود.

وی تاکید کرد: وجود زنان متجاهر در سطح شهر آسیب های زیادی برای جامعه دارد و با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از آنها دارای فرزندهستند، این انتظار هست که برای ساخت کمپ  زنان در داخل اصفهان همانند کمپ فدک  اقدام شود.

برچسب‌ها معتادان متجاهر اصفهان ستاد مبارزه با مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر اصفهان ستاد مبارزه با مواد مخدر معتادان متجاهر اصفهان ستاد مبارزه با مواد مخدر نگهداری معتادان معتادان متجاهر زنان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • مرکز بازپروری صابران
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • (تصاویر) مرکز بازپروری صابران