Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - هادی بستام با بیان اینکه جشنواره روابط عمومی؛ هنر مردمداری نخستین بار پس از برگزاری مراسمات دهه فجر و به منظور ارزیابی فعالیت های روابط عمومی ها برگزار می شود، گفت: در این جشنواره آثار تولیدی روابط عمومی ها در قالب کلیپ و موشن گرافیک ارزیابی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه تولیدات روابط عمومی های استان فارس در گروه بندی های مختلف ارزیابی خواهد شد، گفت: ارتقای کیفی تولیدات روابط عمومی ها و شناسایی روابط عمومی های خلاق، از اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بستام با بیان اینکه روابط عمومی ها تا هفدهم بهمن ماه فرصت دارند آثار تولیدی خود را در محور معرفی خدمات دستگاه ها و شرکت ها متبوع خود به دبیرخانه جشنواره جشنواره روابط عمومی؛ هنر مردمداری تحویل دهند، گفت: نمایش آثار برتر و برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های جنبی این جشنواره خواهد بود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس گفت: آثار تولیدی روابط عمومی‌ها در بازه زمانی ۱۷ مردادماه تا ۱۷ بهمن ماه به‌عنوان شش ماهه اول دولت سیزدهم در جشنواره روابط عمومی؛ هنر مردمداری مورد ارزیابی قرار می گیرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره روابط عمومی هنر مردم داری استانداری فارس جشنواره روابط عمومی روابط عمومی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد

سید مهدی حسینی،رئیس حوزه هنری قم گفت: نمایش «راز» به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از مسجد چهارده معصوم و نمایش «مرد شامی» نوشته علی‌اصغر ایمان‌زاده به کارگردانی محمدرضا جهانبخت از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دو اثر منتخب از استان قم است که در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد حاضر خواهند بود.

وی بیان داشت: ۱۳ اثر حاضر در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد از میان ۱۸۰ اثر متقاضی حضور در همایش و پس از بازبینی توسط داوران انتخاب شده‌اند.

رئیس حوزه هنری استان قم خاطرنشان کرد: آثار منتخب در مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: حمایت از هنرمندان انقلابی و مسجدی از اولویت‌های مهم هنری استان قم در حمایت از تولید آثار فاخر است.

حسینی گفت: این جشنواره متمایز و هدفمند، فرصتی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده‌ فضای فرهنگی و هنری مساجد و گروه‌های مذهبی در راستای پرورش استعدادهای هنری جوانان انقلابی و ترویج فرهنگ دینی با زبان هنرهای نمایشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد