Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی عصر امروز در جلسه بررسی نحوه اجرای قانون پیش‌فروش ساختمان و اتخاذ تصمیمات لازم برای تسهیل، اجرا و رفع موانع احتمالی با تشریح جزئیات قانون پیش‌فروش ساختمان بر لزوم اجرایی نمودن جامع و کامل این قانون در استان تأکید و اظهار کرد: هرگونه انتشار آگهی پیش‌فروش ساختمان از سوی اشخاص در مطبوعات و رسانه‌ها بدون اخذ مجوز، غیرقانونی بوده و با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود و مطابق ماده 23 قانون پیش‌فروش ساختمان، مجازات حبس در انتظار پیش‌فروشندگان خارج از دفترخانه اسناد رسمی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه به‌دلیل عدم اجرای کامل این قانون شاهد تشکیل پرونده‌های متعدد در محاکم هستیم لذا ضروری است تا دستگاه‌های متولی و ناظر دقت و نظارت کافی بر این امر داشته باشند تا از بروز بسیاری از اختلافات و دعاوی پیشگیری شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل ادامه داد: مطابق قانون، اجازه پیش‌فروش ساختمان منوط به پیشرفت ۳۰ درصدی کار است و خریدار باید پس از مذاکرات مقدماتی در بنگاه‌های املاک، برای تنظیم سند پیش‌فروش به دفاتر اسناد رسمی مراجعه نماید.

آفاقی تصریح کرد: به‌صورت جدی پیگیر اجرایی نمودن جامع و کامل قانون پیش‌فروش ساختمان در استان اردبیل هستیم.

اننتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل قانون پیش فروش ساختمان ممنوعیت پیش فروش ساختمان قانون پیش فروش ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری

حسین صابری،عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار کنونی قم بیش از ۷۲ سال سن دارد و طبق مفاد صریح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و مستندات قانونی و ماده ۹۶ این آیین‌نامه، در حال حاضر بازنشسته می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در سال ۹۵ و اصلاحات بعدی از قانونی دیگر امکان ادامه فعالیت وی در جایگاه شهردار قم امکان پذیر نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ادامه فعالیت وی در جایگاه شهرداری قم بخاطر قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، احتمال ابطال در اسناد و اوراق تعهد آور و غیرقانونی بودن در تصرف در اموال را به همراه داشته باشد.

صابری تصریح کرد: بر همین اساس هرگونه امضای پیمان و قرارداد‌ها توسط وی می‌تواند همراه با مشکلات حقوقی و خسارت برای مجموعه مدیریت شهری قم باشد.

منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب