Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: فضای مجازی عرصه جنگ اراده هاست و ما با اتکا به آموزه های دینی و تولید محتوای فرهنگی بایستی در این فضا بسیار فعال و قوی حضور یابیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شورای فرهنگ عمومی ظهر سه شنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اعلایی استاندار، سردار آتانی فرمانده سپاه و اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عابدینی در این جلسه اظهارداشت: مطالبه رهبری این است که فضای مجازی را دریابیم و بر آن نظارت داشته باشیم و از فرصت های آن نیز بهره بگیریم زیرا فرصت های آن متعدد است. 

وی افزود: فضای مجازی مانند شبکه حمل و نقلی است که حوادث و زیان هم دارد اما فرصت های این فضا قابل مقایسه با تهدیدات آن نیست و باید بپذیریم که امروز فضای حقیقی جزو زندگی ما شده و عرصه جنگ اراده هاست.

امام جمعه قزوین بیان کرد: امروزه دشمنان دین و مذهب از فضای مجازی برای خاموش کردن نور الهی استفاده می کنند و ما هم باید از این فضا برای انتشار انوار الهی استفاده کنیم و بپذیریم فضای مجازی در عصر کنونی عرصه جنگ اراده هاست و بایستی با شناسایی نیروهای توانمند با قدرت وارد این مبارزه مهم شویم.

وی اظهارداشت: اگر غربی ها بخواهند فضای مجازی را با محتوا تغذیه کنند چیزی برای ارائه ندارند و بیشتر برای تحریک غرائض برنامه ریزی می کنند در حالی که ما با اتکا به آموزه های دینی قادریم برنامه های زیادی برای ارائه در این فضا تولید کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: قرآن را نسخه زندگی ببینیم زیرا گاهی یک نفر با یک آیه قرآنی متحول شده لذا بهتر است معارف دینی وقرآنی و اهل بیت عصمت و طهارت را در فضای مجازی منتشر کنیم.

عابدینی تصریح کرد: مردم اگر کلام زیبا و درست را بشنوند از آن استقبال می کنند و شما می توانید ادبیات غنی اسلامی، عرفان ناب و مثنوی مولوی، حافظ و سعدی و دیگر شخصیت های تاثیرگذار را در فضای مجازی ارائه و غذای روح را تامین کنید.

وی بیان کرد: غذای روح از جسم مهمتر است و اگر مسموم شود خیلی آسیب می بینیم لذا باید بدانیم غذای روح ما چیست و آن را چگونه تامین کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: باید دکل های رصد برای دیدبانی و سیطره بر دشمن را در فضای مجازی داشته باشیم و با نگاه دینی در تولید محتوا، خواسته های بحق مردم را بیان کنیم تا مخاطب و طالب داشته باشد.

وی گفت: مردم عدالت را دوست دارند و از تبعیض بیزارند و اگر آمدیم دهان عدالت خواهان رسانه ای را بستیم این فضا دیگر از بین می رود البته بیان مطالبات حتما بایستی با نظم و اخلاق و دوری از سیاه نمایی مطرح شود.

امام جمعه قزوین اظهارداشت: چرا برخی رسانه های ما نمی توانتد نفس بکشند و اگربه رسانه ای فشار می آورید لطفا به زمین خواران هم ایراد بگیرید و فشار وارد کنید زیرا اگر خواسته مردم در فضای مجازی گفته شود این فضا جان می گیرد و حالمان خوب می شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نماینده ولی فقیه امام جمعه مدیرکل فرهنگ و ارشاد فضای مجازی جنگ دین تغذیه آموزه های دینی ولی فقیه قرآن بیت عصمت و طهارت ادبیات رسانه اخلاق زمین امام جمعه قزوین آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین