Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@10:41:49 GMT

حجم سیل ریگان در حال افزایش است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۷۴۱۹

حجم سیل ریگان در حال افزایش است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، امین باقری بیان کرد: برق 30 روستای شهرستان ریگان قطع شده است.

وی افزود: آب و برق و تلفن منطقه کوهستان نیز قطع شده و اطلاعی از این مناطق فعلا در دسترس نیست به همین دلیل خواستار امداد هوایی به سیل زدگان ریگان هستیم اما هنوز امکان امدادرسانی وجود ندارد و باید از شدت بارندگی کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری ادامه داد: در شهرستان ریگان دو پیک سیلاب داشتیم که پیک اول از یکشنیه شب آغاز شد و تا دیروز ادامه داشت؛ و پیک دوم از دیشب شروع شده و سرعت و حجم آب هر لحظه در حال افزایش است.

فرماندار ریگان تصریح کرد: برآورد ما از خسارات زیاد است اما هنوز جزیئیات در دسترس نیست.

وی تصریح کرد: انسداد پل محور ترانزیتی ریگان-ایرانشهر نیز که روز گذشته به علت تخریب دو دهانه پل مسدود شده همچنان ادامه دارد.

باقری تأکید کرد: برای کسانی که به دلیل شکستگی پل محور ریگان-ایرانشهر در شهرستان هستند تمهیداتی اندیشیده شده است؛ 6 مدرسه برای اسکان این افراد به علاوه امکانات اولیه این افراد آماده شده است.

وی اضافه کرد: تمام مسئولین استانی در تلاش هستند تا خسارات سیل کاهش یابد اما از مردم هم تقاضا داریم در بستر رودخانه‌ها نرفته و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند زیرا مرگ دو کودک که اجساد آن‌ها دیروز و امروز پیدا شد هم بر اثر سهل‌انگاری و تردد در بستر رودخانه بوده است.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیل کرمان قطعی برق سیلاب ریگان خسارت سیل امین باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول مربوط به اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح اظهار کرد: جدول پیوست یک مربوط به پروژه‌هایی است که در ماده ۲۳ آمده بود، پروژه‌هایی در ۲ سال گذشته حذف شده بود که ما در این پیوست آوردیم.

وی ادامه داد: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است یعنی هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است، ما بودجه عمرانی را افزایش داده و هیچ بودجه عمرانی کم نشده است به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل