Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:02:51 GMT

بازگشت تلخ کی‌روش به لیگ برتر (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۷۴۴۴

استنلی کی‌روش در مصاف با نساجی مازندران از دقیقه 68 وارد زمین شد و اولین دیدار خود را برای گل گهر انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، استنلی کی روش آخرین مرتبه در هفته های پایانی لیگ نوزدهم بود که زیر نظر امیرقلعه نویی مقابل استقلال بازی کرد و حالا دوباره پس از نزدیک به دوسال این فرصت را پیدا کرد تا دوباره زیر نظر سرمربی سابق سپاهان در سیرجان کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از کار در سپاهان که برای امیرقلعه نویی پس از مصاف با استقلال تمام شد، استنلی کی روش هم بیشتر از یک فصل در جمع طلایی پوشان اصفهانی زیر نظر نویدکیا دوام نیاورد و با توجه به اینکه فرصت بازی پیدا نمی کرد، تصمیم به جدایی گرفت.

 

 

 

 


با جدایی کی روش در پایان فصل زمزمه های زیادی مبنی بر حضور او در تیم های دیگر و به ویژه پرسپولیس مطرح شد، اما در نهایت این گل گهر بود که با توجه به حضور امیرقلعه نویی استنلی را به خدمت گرفت تا این مهاجم 195 سانتی متری سومین همکاری مشترک با قلعه نویی را اینبار در سیرجان تجربه کند.


کی روش که چند هفته ای می شود با گل گهری ها تمرین می کند و با باز شدن پنجره زمستانی قراردادش به صورت رسمی ثبت شد، امروز برای اولین مرتبه در مصاف مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برای گل گهر از دقیقه 68 وارد زمین شد و اگرچه در وقت های اضافی موفق به گلزنی هم شد ولی کمک داور مسابقه پرچمش را بالا آورد تا اولین حضور او برای آبی پوشان سیرجانی در ورزشگاه امام رضا که با باخت 3 بر 1 آنها تمام شد، برایش خاطره خوشی به همراه نداشته باشد.

 

کی روش استنلی سوارز گل گهرسیرجان جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کی روش استنلی سوارز گل گهرسیرجان جام حذفی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید

به گزارش "ورزش سه"، لستر سیتی در فاصله یک فصل پس از ترک رقابت‌های لیگ برتر و سقوط به دسته پایین‌تر توانست با کسب عنوان قهرمانی بار دیگر مجوز حضور در سطح اول فوتبال انگلیس را به دست آورد و حالا باید منتظر بازگشت آنها باشیم.

واردی ستاره بی چون و چرای تیمش در رقابت‌های این فصل بود و موفق شد با گل‌های بسیاری که برای آنها به ثمر رساند نقش مهمی را در بازگشت آنها به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کند و حالا منتظر درخشش دوباره در این مسابقات است.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال پس از قهرمانی لسترسیتی و بازگشت آنها به لیگ برتر به گوش می‌رسید اما به نظر نمی‌رسد که او چنین برنامه‌ای داشته باشد و امیدوار است که دوباره روزهای خوشی را در لیگ جزیره سپری کند.

واردی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «گوش کنید، من هنوز آماده نیستم که کفش‌هایم را آویزان کنم. بدنم مشکلی ندارد و مثل همیشه آماده هستم. بنابراین باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • شجاعیان در این فصل رکوردشکنی می‌کند!
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی