Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@16:45:20 GMT

دردسرهای بال بلژیکی برای رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۷۴۵۴

دردسرهای بال بلژیکی برای رئال مادرید

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز  به نقل از نشریه مارکا، ادن ازار برای رئال مادرید از یک ستاره یک معضل تبدیل شده است. سرمربی تیم کارلو آنچلوتی دیگر روی او حساب نمی‌کند و اکنون درهای خروجی باشگاه به روی او باز شده است تا بتواند فرصتی بازی در ترکیب کهکشانی‌ها را که نصیبش نمی‌شود، در تیمی دیگر پیدا کند. برای ستاره بلژیکی دیگر نه تنها حضور در ترکیب اصلی بلکه بازی به‌عنوان یار تعویضی هم دارد به اتفاقی غیرممکن تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو بازی اخیر رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا که با قهرمانی این تیم خاتمه یافت، ازار حتی یک دقیقه هم در میدان حضور نداشت و تنها نقش او در سفر تیمش به ریاض، یک تماشاگر برای نظاره کردن جشن پیروزی هم‌تیمی‌هایش ابتدا برابر بارسلونا و سپس مقابل اتلتیک بیلبائو بود. در همین حال از بلژیک خبر می‌رسد که ستاره تیم ملی این کشور ممکن است ظرف چند روز آینده سانتیاگو برنابئو را ترک کند. این خبر برای بسیاری از هواداران رئال مادرید و حتی دست اندرکاران این تیم خوشحال‌کننده بوده است، اما آنها می‌دانند که یک مانع بزرگ برای انتقال این بازیکن وجود دارد و آن دستمزد بالای اوست.

ادن ازار نه تنها خیلی مصدوم می‌شود و عملکرد و آمار گلزنی و پاس‌ گل‌هایش نسبت به روزهای حضورش در چلسی دچار اُفت شدیدی شده است بلکه حالا جایگاهش در سلسله مراتب نفرات ترکیب اصلی را هم بسیار تنزل یافته می‌بیند. در حقیقت او از بازیکنی که تصور می‌شد بال ثابت ترکیب کهکشانی‌ها در سمت چپ باشد، به بازیکنی تبدیل شده است که باید امیدوار باشد آسنسیو و رودریگو نباشند تا به‌عنوان بال راست بازی کند، چرا که بال چپ به منطقه‌ای حفاظت شده برای وینیسیوس جونیور تبدیل شده است.

به اینها باید به سردی روابط میان او و هم‌تیمی‌هایش هم اشاره کرد که در جشن قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا نمود داشت، زمانی که ستاره سابق چلسی برخلاف دیگر شاگردان کارلو آنچلوتی هنگام بالای سر بردن جام قهرمانی توسط مارسلو چندان خوشحال به نظر نمی‌رسید.

روز پنجشنبه هفته جاری رئالی‌ها در جام حذفی به مصاف الچه می‌روند و مصدومیت آسنسیو و غیبت همیشگی بیل می‌تواند فرصتی به ازار برای برگشتن به ترکیب اصلی بدهد، اما خود او هم می‌داند که تا روزهای اوجش فاصله زیادی دارد.

انتهای پیام

کد خبر: 1126307 برچسب‌ها رئال مادرید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین