Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@19:10:48 GMT

کاهش سهام عدالت به زیر ۱۰ میلیون تومان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۷۸۹۶

کاهش سهام عدالت به زیر ۱۰ میلیون تومان

به گزارش بورس تابناک، بازار سهام در ادامه روند منفی روز‌های گذشته با شدت بیشتری امروز نیز منفی بود و در پایان معاملات امروز، کانال ۱٫۳ میلیون واحد را از دست داد و پس از افت ۳۰ هزار و ۵۳۴ واحدی شاخص کل  در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۵ هزار واحدی قرارگرفت.
تاثیرگذارترین نماد‌های بازار بورس امروز “فولاد، فارس، کگل، فملی، کچاد، وغدیر، شپدیس” بودند که در نهایت موجب افت ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۴ درصدی نماگر اصلی بازار شدند. نماد‌های پرتراکنش بازار بورس “فولاد، شپنا، شتران، خساپا، شبندر، فملی، خودرو” بودند.
این در حالی است که طی هفته‌های قبل روند حرکت شاخص‌های بازار سرمایه نزولی بوده و با تداوم افت شاخص‌ها در بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت هم هفته به هفته کاهش می‌یابد و به دلیل اینکه سبد سهام عدالت از نماد‌های شاخص ساز و بزرگ بازار سرمایه تشکیل شده است، تاثیر بیشتری از شاخص کل بورس می‌پذیرد و باعث شده است ارزش واقعی سهام عدالت به زیر ۱۰ میلیون تومان برسد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۴۷۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲.۹ درصد معادل ۳۰۰ هزار و ۲۲۳ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۲۸۳ تومان رسیده است.

    ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین ارزش سهام عدالت شاخص کل بورس خودرو مذاکرات وین سیل محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین ارزش سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کد خبر 847114 برچسب‌ها خبر مهم سهام عدالت سهام بانک‌ها سهام شرکت‌ها

دیگر خبرها

  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت