Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا جعفری  روز سه شنبه درحاشیه بازدید از مناطق سیل زده میناب افزود: نیروی انتظامی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و حضور در کنار مردم تمام توان و تلاش مضاعف خود را بکار گرفته تا مشکلات مناطق سیل زده و آسیب دیده رفع شود و هرچه زودتر مردم به زندگی عادی خود برگردند. 

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت : در حادثه سیل اخیر هم بررسی ها نشان می دهند که تمام همکاران از توان عملیاتی و خدماتی خوبی در مناطق آسیب دیده برخوردار بوده و با اشراف کامل و عملکرد مطلوب موجب شدند تا مردم هیچ گونه دغدغه و نگرانی امنیتی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سردار جعفری یادآور شد: در مناطق سیل زده که روستاهای تخلیه شده گشت های انتظامی با همکاری بسیج ، سپاه و همچنین ایست بازرسی ها در نقاط مختلف روستاهای شهرستان ازجمله اقداماتی است که به منظور پیشگیری از جرایم و آسیب های احتمالی برقراری شده تا مردم مناطق سیل زده دغدغه امنیتی نداشته باشند.
به همت نیروی انتظامی ۲هزار پرس غذای گرم و پنج هزار قرص نان بین سیل زدگان مینابی توزیع شد.
سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب در این بازدید گفت: با حمایت ها و پشتیبانی سردار جعفری فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برای امداد رسانی به سیل زدگان مینابی ۴۰۰ تخته پتو و پنج هزار قرص نان ، توزیع و ۴۰ دستگاه چادر جهت اسکان اضطراری سیل زدگان نصب شده است.
بارش باران شب گذشته براساس اعلام هواشناسی میناب ۱۲۵،۶ میلی متر باران در این منطقه ثبت شده است.

برچسب‌ها میناب بارندگی هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سیل پروندهٔ خبری وقوع سیلاب در ۴ استان جنوبی و تلاش برای امدادرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میناب بارندگی هرمزگان میناب بارندگی هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سیل مناطق سیل زده سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال