Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، پیکر مطهر ۲ شهید گمنام جوان ۱۷ و ۱۹ ساله روز سه‌شنبه با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهوری، روسای فدراسیون‌های ورزشی و جامعه ورزش و روی دستان جامعه ورزش ایران از تالار هندبالِ شهید حاج قاسم سلیمانی تشییع و در میدان اصلی وزارت ورزش به خاک سپرده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این ۲ شهید گمنام که در عملیات بدر در شرق دجله و خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل شدند با حضور گسترده مردم شهید پرور و جامعه ورزش از درب مجموعه ورزشی انقلاب به سمت سالن هندبال مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی تشییع شدند. این شهیدان در میدان اصلی وزارت ورزش و جوانان در جایگاه ابدی آرام گرفتند تا میهمانان نام آشنای ورزش ایران شوند.

مراسم تدفین این ۲ شهید بزرگوار توسط پدر شهید احمدی روشن، دانشمند هسته‌ای کشورمان انجام شد.

سیدمحمد پولادگر معاون جدید ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص، افزود: این شهدا با خدا معامله کردند و همه دیدیدم با اینکه نام و پست و مقامی نداشتند مورد تکریم مردم و بالاترین مقامات کشوری و لشکری قرار گرفتند، این مقام والا را خدا به شهدای جاویدالاثر و شهیدان گرانقدر عطا کرده است.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: اگر ورزشکاران ما امروز در میادین جهانی پرچم ایران را به اهتزار در می‌آورند بخاطر ایثارگری شهداست.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی وزارت ورزش برای رشته‌های قهرمانی در راستای خروج از مشکلات و همچنین کسب افتخارات صورت گرفته و انشاالله با تلاش ورزشکاران و توکل به خداوند نتایج بسیار عالی برای ورزش کشور در سطح بین‌المللی رقم بخورد.

در این نشست صمیمی، مهرزاد حمیدی معاون سابق تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره عملکرد پولادگر  در عرصه ورزش قهرمانی و رشته تکواندو، گف : تکواندو ایران با نام ایشان و تلاش قهرمانان این رشته در جهان سرافراز شد.  

وی افزود پولادگر با راه‌اندازی خانه تکواندو گام بزرگی در این رشته برداشت و بسیاری از قهرمانان تکواندو قهرمانی‌های خود را مدیون پولادگر هستند. او با راه‌اندازی لیگ تکواندو دانشجویان کار مهمی هم در رشته قهرمانی و هم در موضوع ادامه تحصیل قهرمانان این رشته داشت.

همچنین در این نشست «مریم کاظمی پور» معاون توسعه ورزش بانوان، حجت الاسلام علیپور رییس کمیته صیانت از سلامت فوتبال، سردار مجید مشایخی رییس پیشین بسیج ورزش، باران چشمه سرپرست فدراسیون زورخانه‌ای، میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، نقطه نظرات خود را درباره ورزش قهرمانی ابراز کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان سید محمد پولادگر ما و شهدا وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید عهد با شهدای پهلوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: شهدا پهلوانان رشید عرصه ایثار و شهادت هستند که چراغ راه و الگوی منش پهلوانی در بین ورزشکاران به خصوص ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هستند.
قریشی افزود: در استان ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند و در سطح استان ۲۸ زورخانه فعال و سه کانون آموزشی ورزش زورخانه‌ای وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد