Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با بیان اینکه برخی از آسیب های اجتماعی امروز جامعه ناشی از نگاه به فرهنگ منحط غربی است، گفت : با رجوع به اندیشه های دینی و اسلامی و همچنین کار کارشناسی علمی و راهبردی به حل آسیب ها اهتمام جدی داشته باشیم.

به گزارش برنا؛ احمد وحیدی در همایش بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش  گفت :از جمله مهم ترین کارکرد وزارت آموزش و پرورش، مقابله با هجمه های فرهنگی کشورهای غربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد که آموزش و پرورش باید به تاسی از مکتب اهل بیت و اندیشه های استوار حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) الگویی حرکت بخش در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی ارائه دهد.

وی در این خصوص گفت: تربیت دانش آموزان با اندیشه های دینی و الهی می تواند باعث سالم ماندن جامعه از هر گونه آفات و آسیب های اجتماعی شود.

دکتر وحیدی اظهار کرد : به تجربه دیده شده که هر جا که از مکتب و آموزه‌های اسلامی، رهبری و شهیدانی مانند سردار حاج قاسم سلیمانی پیروی کردیم انسان‌هایی در بالاترین فضائل و کمالات را داشتیم و جامعه در مسیر تعالی حرکت می کرد.

جانشین رییس جمهوری در شورای اجتماعی کشور با بیان اینکه وزارت کشور به عنوان دستگاه حاکمیتی و فرابخشی مسئولیت جدی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی دارد؛ گفت: در همین راستا سازمان امور اجتماعی کشور با همکاری نزدیک با دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی به دنبال کنترل پایدار آسیب های اجتماعی در کشور است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشورهای غربی آموزش و پرورش اهل بیت حضرت امام آسیب های اجتماعی دانش آموزان جامعه رییس جمهوری وزارت کشور آسیب های اجتماعی وزارت کشور فرهنگ غربی آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم گفت:تقویت فعالیت‌های پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور اظهار کرد: تقویت پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است.

وی افزود: طرح نماد یا همان نظام مقابله با آسیب‌های اجتماعی در وزارت آموزش و پرورش پیگیری می‌شود و می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم و راه درست همین است.

تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب نظام جامع راهنمایی و مشاوره در وزارت آموزش و پرورش گفت: هم‌اکنون به ازای هر 12 دانش‌آموز یک ساعت خدمات مشاوره در مدارس تصویب شده است، بر این اساس تعداد مراکز مشاوره آموزش و پرورش به 700 مرکز رسیده است که در گذشته 30 مرکز بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای رسیدن انسان به جایگاه خلیفة‌اللهی
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • مجتهدی فلسفه غرب را در بستر تاریخ غربی و ایران آموزش می‌داد
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • مد خوب، مد بد!
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت