Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@19:07:40 GMT

آخرین خبر ها از دعوا رادو و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۸۲۴۳

آخرین خبر ها از دعوا رادو و پرسپولیس

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در تاریخ ۱۷ آذر ماه به دلیل اختلافات مالی با باشگاه و پرداخت نشدن مطالباتش ایران را ترک کرد و به کرواسی بازگشت.

پس از این اتفاق صحبت‌هایی از سوی صدری (سرپرست وقت باشگاه) درباره مذاکره با این دروازه‌بان برای بازگشت به ایران مطرح شد که هیچ کدام از این اتفاقات رخ نداد و رادوشویچ با وجود داشتن قراردادی سه ساله با پرسپولیس، همچنان در کشورش به سر می‌برد و مدیران جدید پرسپولیس نیز تاکنون هیچ مذاکره‌ای با این دروازه‌بان نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادو پس از گذشت ۴۲ روز از بازگشت به کرواسی، هنوز اقدام به فسخ قرارداد و شکایت علیه پرسپولیس نکرده است، اما شنیده می‌شود دروازه‌بان کروات سرخپوشان قصد دارد به زودی شکایت رسمی خود از سرخپوشان را در فیفا اجرایی کند. این دروازه‌بان هفته گذشته و در روزهای پایانی سرپرستی مجید صدری در باشگاه پرسپولیس خانه خود در تهران را نیز به باشگاه پس داده است تا دیگر امیدی به بازگشت او به ایران نباشد.

رادوشویچ سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورت شکایت به فیفا، پرونده حدود ۹۰۰ هزار دلاری علیه سرخپوشان تشکیل خواهد شد تا بار دیگر پرسپولیسی‌ها با چالشی جدید و جدی مواجه شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس لیگ برتر دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. 
ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود. 
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت. او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویه‌را قرار گرفت. 

سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند. 
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت. 
حضور این بانوی پرسپولیسی در تمرین سرخپوشان واکنشی جالب از سوی این باشگاه به اتفاقات روز بازی با سپاهان نیز محسوب میشود.

دیگر خبرها

  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...