Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@03:36:15 GMT

محمد کاسبی همچنان در آی سی یو بستری است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۸۲۷۵

محمد کاسبی همچنان در آی سی یو بستری است

به گزارش اقتصادآنلاین، یکی از دوستان نزدیک این هنرمند که تأکید دارد نامش در خبر آورده نشود، به ایسنا گفت: «از شامگاه یکشنبه آقای کاسبی وخامت پیدا کرد و به دلیل نارسایی قلبی در بخش آی سی یو بیمارستان عرفان بستری شدند.» 

او همچنین تأکید کردند: «ایشان همچنان تحت مراقبت هستند. پزشکان اعلام کرده‌اند کمی زمان می‌برد حالشان بهبود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

وی در ادامه اعلام کرد: «مدت‌ها قبل ایشان یک عمل جراحی از ناحیه قلب داشتند و به تازگی به دلیل نارسایی قلبی حالشان بد شد و به بیمارستان منتقل شدند. فکر می‌کنم فعلا مهمان بیمارستان عرفان باشند چون وضعیتشان هنوز بهبود پیدا نکرده است.» 

به گفته دوست نزدیک محمد کاسبی «با توجه به اینکه از بستری شدن این هنرمند زمان طولانی نمی‌گذرد هنوز بسیاری از این اتفاق مطلع نیستند، با این همه شامگاه دوشنبه هومن سیدی ساعت ۱۰ شب به طور سرزده به عیادت محمد کاسبی رفت که این دیدار باعث خوشحالی وی شد و اشک شوق ریخت.» 

منبع: ایسنا

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمد کاسبی هنرمند پیشکسوت کشورمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدحالی چند تن از هواداران تراکتور

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی در رابطه با بدحالی چند تن از هواداران تراکتور در دیدار با ذوب آهن توضیحاتی ارائه کرد.

شب گذشته تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از سد ذوب‌آهن گذشت و به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کرد. در خلال بازی چند تن از تماشاگران تراکتور از شدت ناراحتی بدحال شدند که در این میان یکی از آنان به علت وخامت حالش توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

وحید شادی‌نیا، در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با این موضوع اظهار کرد: مطابق گزارش‌های دریافتی به غیر از یک تماشاگر که به دلیل شرایط بد جسمانی‌اش به بیمارستان شهید مدنی تبریز منتقل شده، بقیه تماشاگران بدحال این مسابقه به صورت سرپایی در ورزشگاه درمان شدند. هوادار انتقال داده شده به بیمارستان هم تحت معالجه بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

او ادامه داد: همچنین «گریگول» بازیکن ذوب آهن از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود که شب گذشته در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری شد و در حال حاضر مرخص شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است