Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - بنابر اطلاعیه اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان چهارمحال و بختیاری، با توجه به برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس استان در روز چهارشنبه ۲۹ دیماه ۱۴۰۰ به این شرح است:

در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان، فارسان، کیار، اردل، خانمیرزا، کوهرنگ و مناطق لاران، گندمان، بلداجی، میانکوه و عشایر کلیه مدارس در همه مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرستان بن مدارس مقطع ابتدایی فعالیت خود را بصورت غیر‌حضوری انجام، و مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند نمود.

در شهرستان لردگان کلیه مدارس دهستان ریگ و در شهرستان فلارد کلیه مدارس پشت‌کوه و میان‌کوه فلارد فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند نمود.

فعالیت آموزشی مدارس در سایر نقاط استان چهارمحال و بختیاری مطابق روال معمول انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید

تزریق دز اول واکسن کرونا به ۹۲ درصد دانش آموزان چهارمحال و بختیاری

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری و بر اساس بررسی آخرین مدل‌های عددی و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، برای صبح چهارشنبه کاهش دما و در برخی نقاط مه مورد انتظار است.

از بعد از ظهر روز پنج شنبه تا اوایل روز جمعه در غالب مناطق استان چهارمحال و بختیاری، بارش برف و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش برودت هوا مدارس چهارمحال و بختیاری فعالیت آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با اعلام دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان های آبادان، خرمشهر، باوی، کارون، شادگان و اهواز فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت غیر حضوری شد.

براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری