Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس در این زمینه به ایرنا گفت:به دلیل ترکیدگی خط انتقال ۲ آب درودزن و شهر شیراز و آب شستگی اطراف و زیر جاده، امکان فرونشست و خطرات جانی و مالی برای شهروندان خواهد داشت که مسیر کندرو تا اطلاع ثانوی بسته شد و تا بازسازی مسیر امکان تردد نخواهد بود.
خلیل عبداللهی  اظهار کرد: ترکیدگی لوله آب در حدفاصل شهرک آرین و پل انجیره موجب فرونشست زمین شد اما با اقدام به موقع مانع از فاجعه سنگین انسانی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره کل مدیریت بحران ادامه داد: در واقع با اطلاع و تدبیر مدیریت بحران استانداری و اعلام عوامل مرتبط و دستگاه هایی اجرایی شامل شهرداری منطقه ۱۰ ، آب و فاضلاب شیراز ، پلیس انتظامی و پلیس راهور از یک حادثه بزرگ جلوگیری شد.
وی در رابطه با وضعیت استان فارس پس از بارش‌های اخیر گفت: خوشبختانه استان فارس در وضعیت پایداری قرار دارد و در هیچ منطقه‌ای از استان با مشکلی مواجه نیستیم.
عبداللهی اضافه کرد: بارندگی های امروز فقط موجب آبگرفتگی در روستای هرمود مهرخوی از توابع بخش مرکزی شهرستان لارستان شد و از آنجا که نیروهای خدماتی و سایر عوامل راهداری ‌و امداد و نجات در این منطقه مستقر بودند شاهد خسارات زیادی از این آبگرفتگی نبودیم.
وی افزود: نیروهای خدماتی و امدادی به موقع وارد عمل شدند و از ورود آب به منازل مسکونی جلوگیری کردند. خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم اما طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی خیابان ها در این منطقه به برخی تأسیسات زیربنایی و زمین‌های کشاورزی خسارت زد و تعدادی دام نیز در این بارش‌ها تلف شدند.
عبداللهی بیان داشت: با اتخاذ تدابیر لازم  ازخسارت مالی وجانی جلوگیری و امکانات لازم و اقلام مورد نیاز برای خانواده‌های سیل زده ارسال شد.
وی با بیان اینکه در برخی شهرستان‌ها به دلیل بارندگی شدید اقدام به تعطیلی مدارس کردیم، گفت:‌ به دلیل بارندگی شدید، مدارس در شهرستان لامرد، لارستان، زرین دشت و سپیدان به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار شد. اگر مدارس باز بودند قطعا تلفات جانی داشتیم. البته مدارس در این شهرستان‌ها از فردا باز می‌شوند و دانش آموزان می‌توانند به صورت حضوری سر کلاس درس حاضر شوند.

برچسب‌ها مدیریت بحران شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیریت بحران شیراز فارس مدیریت بحران شیراز فارس مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر آب و فاضلاب منطقه دو یزد در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: در پی ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی عوامل به سرعت در محل حاضر و کار مهار اب و آب کشیدن از ملک حدود ۲ ساعت طول کشید.


اسماعیلی افزود: کار مرمت ۱۶: ۳۰ دقیقه به پایان رسید و جریان آب برقرار شد.


وی ادامه داد: در این حادثه به یک واحد مسکونی آسیب کلی وارد شد با همکاری مسئولین و عوامل مربوطه عملیات اسکان موقت این خانواده انجام شد و دوباب مغازه آسیب دیدند.


اسماعیلی گفت: مقرر شد به محض برقراری ایمنی کار تخلیه جنس انجام شود و مغازه جدیدی اجاره و جنس‌ها به آنجا منتقل شود.
وی ادامه داد: کار تکمیل پرونده زیان دیده‌ها به بیمه پس از تعطیلی انجام می‌شود و خسارت به خسارت دیدگان پرداخت خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • تخلیه آب از ۸۰ منزل در شهر اصفهان انجام شد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری