Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران گفت: مقام معظم رهبری در پیامی پس از حادثه پلاسکو به صراحت فرمودند شهدای خدمت؛ صوت و متن مکتوب آن موجود است و در حافظه همه مردم هست که ایشان فرمودند شهدای حادثه پلاسکو شهدای خدمت‌اند. همانند همین تعبیر را درباره شهدای سلامت به کار بردند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در جریان چهل و یکمین جلسه امروز سه‌شنبه بیست و هشتم دی ماه سال جاری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پلاسکو اظهار کرد: مقام معظم رهبری در پیامی که پس از حادثه پلاسکو دادند به صراحت فرمودند شهدای خدمت؛ صوت و متن مکتوب آن موجود است و در حافظه همه مردم هست که ایشان فرمودند شهدای حادثه پلاسکو شهدای خدمت‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانند همین تعبیر را درباره شهدای سلامت به کار بردند.

وی تاکید کرد: شهدای سلامت در حال حاضر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی هستند اما خانواده شهدای آتش‌نشان از سال 95 تا کنون یعنی پنج سال در حال پیگیری هستند اما هنوز مراجع مسئول در کشور علی‌رغم تصریح مقام معظم رهبری،بنیاد شهید این عزیزان را تحت پوشش قرار نداده است و متوجه این دوگانگی نشدیم و اگر مسئولی که در این زمینه تصمیم‌گیر است برای آرام شدن خانواده این شهدا توضیحی بدهد خیلی خوب است.

امانی همچنین در ادامه و در جریان بررسی « مجمع عمومي عادي ( به صورت فوق العاده) شركت واحد اتوبوس راني تهران و حومه» در موافقت با لایحه فوق گفت: علتی که می‌خواهم در موافقت صحبت کنم این است که ما اختیار شهرداری تهران را نمی‌گیریم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: شهردار تهران هر کس را که اراده کند می‌تواند به عنوان هیئت مدیره انتخاب کند و تایید آن را به عهده مجمع می‌گذاریم نه شورای اسلامی شهر تهران، اشتباه نشود؛ اساس‌نامه می‌گوید انتخاب هیئت مدیره و بازرس با مجمع است. مجمع می تواند این اختیار را تفویض کند یا نکند. اختیار شهردار سلب نمی‌شود و می تواند از بین گزینه‌های مختلفی که به او پیشنهاد می‌شود اعضای هیئت مدیره را به مجمع پیشنهاد کند و ما هم خارج از آن پیشنهادی که شهردار داده نمی‌توانیم تصمیم بگیریم.

امانی اضافه کرد: پس اختیار شهردار سلب نمی‌شود و چیزی هم به آن اضافه می‌شود و آن گاه ما هم پشتیبان هیئت مدیره می‌شویم و اگر فردا افرادی را انتخاب کردند بگوییم ما که نمی دانستیم و شهردار انتخاب کرده است. ما در حال حاضر عملا زیر بار مسئولیت جدید می‌رویم؛ یعنی عملکرد هیئت مدیره فردا به حساب مجمع نوشته می‌شود نه به حساب شهردار تهران. این را هم باید مدنظر قرار داد که مجمع در حاضر می‌گوید می‌تواند خود را راحت کند و بگوید شهردار تهران هیئت مدیره انتخاب کند و همه مسئولیت ها به عهده خودش باشد؛ اما ما می گوییم بیاید ما تصویب کنیم و وقتی ما تایید کردیم ما هم در مقابل عملکرد هیئت مدیره پاسخگو خواهیم بود و از انتخاب‌مان پشتیبانی می‌کنیم و توپ را به زمین شهردار نمی‌اندازیم؛ لذا به نظر من این هم برای شهردار و هم برای مجمع شرکت واحد اتوبوسرانی بهتر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای شهر پلاسکو بنیاد شهید شهدای سلامت فرمودند شهدای حادثه پلاسکو شهدای خدمت هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس

رئیس شورای شهر بندرعباس از تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان،مصیب نظری در مراسم گرامیداشت روز شوراها که با حضور اعضای شورای شهر بندرعباس، اعضای شوراهای ادوار گذشته در سالن جلسات اتاق بازرگانی بندرعباس برگزار شد، با اشاره به تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار شهر بندرعباس اظهار کرد: قرار است، در این نشست‌ها که به شکل فصلی برگزار می شود، برای گرفتن تصمیمات بهتر به موضوعات کلانی که به جامعه مربوط است، بپردازیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس افزود: در مرکز پژوهش‌های شورا که در صحن علنی شورای شهر بندرعباس تشکیل می‌شود، تصمیمات نخبه‌گانی با توجه به تجربه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های علمی گرفته می‌شود و این جمع می‌تواند در اقناع عمومی کمک کند.

تجربه اعضای شوراهای ادوار مختلف در کنار هم راهگشای توسعه است

فاطمه جراره نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم گرامیداشت روز شوراها با تبریک این روز گفت: تخصص، تجربه و دانش اعضای شوراهای ادوار مختلف در کنار دانش اعضای شورای ششم راهگشای توسعه شهر بندرعباس است.

وی با بیان اینکه سومین سالی است که این مراسم برگزار می شود، افزود: وقتی اعضای شوراهایی که در دوره های مختلف اعتماد مردم را جلب کرده‌اند و برای توسعه شهر به عنوان نمایندگانشان انتخاب شده‌اند، تخصص و تجربه و دانشی که هرکدام از اعضا دارند در کنار هم جمع شود، اتفاق خوبی برای توسعه شهرها و روستاها را رقم می زند.

جراره، با اشاره به اینکه خرسندم که توانسته‌ام در سه دوره رای مردم بندرعباس را داشته باشم، عنوان کرد: به واسطه کار شورایی که در ادوار مختلف انجام داده‌ام یک‌سری نواقص و خلاهای قانونی در قانون شورا وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم مواردی که اختیارات و جایگاه واقعی شورا را مشخص کند، لحاظ کنیم و همان‌طور که در قانون اساسی به نقش شوراها اشاره شده است، واقعیت و نقش واقعی شورا مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 749282

دیگر خبرها

  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس