Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@14:46:42 GMT

مهران رجبی: برای سلامتی محمد کاسبی دعا کنید

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۸۳۶۶

مهران رجبی: برای سلامتی محمد کاسبی دعا کنید

بازیگر سریال «روزگار قریب» گفت: وضعیت جسمانی محمد کاسبی رضایت‌بخش نیست و از مردم می‌خواهیم برای سلامتی ایشان دعا کنند.

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون که امروز همراه با مجید مجیدی به ملاقات محمد کاسبی رفته است، در مورد آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند پیشکسوت اظهار داشت: به دلیل این که  کاسبی نارسائی قلبی شدیدی دارد حالش رضایت بخش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به وضعیت جسمانی محمد کاسبی و شل بودن عضلات قلبش، پمپاژ خون برای وی دشوار شده است و بیشتر باید در حالت دراز کشیده باشد تا خون رسانی قلب در بدن وی بهتر صورت گیرد.

وی افزود: وضعیت وی به نحوی است که تنفس برایش قدری مختل شده است.

بازیگر سریال روزگار قریب با تاکید بر اهمیت حفظ شرایط آرام برای کاسبی تاکید کرد: پزشک معالج وی درخواست کرد، به دلیل این که این بازیگر سینما و تلویزیون روحیه‌ حساسی دارد و در شرایط موجود احساساتی شدن برای تندرستی ایشان مخاطره آمیز است، دوستان و هنرمندان به عیادت وی نیایند و اجازه استراحت را به او بدهند.

رجبی در توضیح این که چرا در عکسی که امروز از عیادت وی و مجید مجیدی در فضای مجازی منتشر شده، به نظر می‌رسد حال محمد کاسبی رو به بهبود است، گفت: کاسبی به دلیل این که آدمی با روحیه و مهمان پذیر است و تلاش می کند که در حضور مهمان درد خود را پنهان کند، روبه بهبودی به نظر می‌رسد اما موضوع این است که حال ایشان مساعد نیست و حتی شرایط راه رفتن ندارد.

وی با توضیح این که با توجه به نظر پزشکان معالج ایشان زمان مرخصی کاسبی از بیمارستان مشخص نیست اظهار داشت: از مردم خواسته ایم که برای بهبود حال ایشان دعا کنند.

محمد کاسبی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چند ماه پیش هم به دلیل عوارض ناشی از کرونا و بیماری قلبی مدتی در بیمارستان بستری شده بود، در روزهای اخیر به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

وی  هنرمندی‌ست که در سوابق او می‌توان بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبله را مشاهده کرد. او سوابق اجرایی زیادی در کار هنری دارد و از  بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است.

کارنامه بازیگری کاسبی در تلویزیون محدود و سختگیرانه اما پُربار و قابل اعتنا است، به خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون خوش رکاب، صاحبدلان، سه در چهار و سرّ دلبران.

یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های کاسبی  به حضورش در سریال صاحبدلان باز می‌گردد.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیماری کاسبی مهران رجبی محمد کاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید مهران مدیری در راه است

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

tags # مهران مدیری سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • (ویدئو) طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد