Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@19:51:19 GMT

مسافران گرفتار در کردنه صائین نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۸۳۷۶

مسافران گرفتار در کردنه صائین نجات یافتند

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: محور مواصلاتی نیر - صائین بازگشایی شده و خودروهای گرفتار شده نجات یافتند. - اخبار استانها -

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل ، در ارتباط با برف و کولاک در محور نیر _ صایین اظهار داشت: با تلاش راهداران این جاده بازگشایی شده و خودروهای گرفتار شده در این محور مواصلاتی نجات پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در پی بارش برف در روزهای اخیر کولاک برف در محور مواصلاتی نیر _ صایین مشکلاتی برای خودروهای عبوری ایجاد کرده است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود هم‌استانی‌ها در چنین شرایط بد آب و هوایی از ترددهای غیر ضروری در جاده‌های کوهستانی استان اجتناب کنند.

میرجعفریان گفت: پلیس راهور، راهداری، هلال احمر و مدیریت بحران با تمام نیروهای خود آماده خدمات به مسافران هستند و انتظار می‌رود هم‌استانی‌ ها حتما قبل از سفر از وضعیت راه‌های استان باخبر شده و با تجهیزات کامل زمستانی عازم سفر شوند.

بازگشایی راه ارتباطی 655 روستای لرستان؛ 193 روستا همچنان در محاصره برف قرار دارد دستور سردار سلامی به یگان‌های سپاه برای تداوم امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل و برف آخرین وضعیت بارش‌ها در همدان| ‌انسداد محور ارتباطی نهاوند ـ نورآباد و جاده گنجنامه/ نجات 338 مسافر گرفتار در برف گفتنی است ؛ مخاطبان خبرگزاری تسنیم با ارسال تصاویری از گرفتاری خود در این گردنه خبر داده بودند.

انتهای پیام/144/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق | ویدئو
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • نجات ۳۰۰ راس دام گرفتار در سیل