Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@07:45:11 GMT

نجات سه فرد گرفتار در رودخانه قلعه گنج 

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۸۴۶۳

نجات سه فرد گرفتار در رودخانه قلعه گنج 

ایسنا/کرمان شامگاه سه شنبه 28 دیماه جاری نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در کمتر از 20 دقیقه، سه فرد گرفتار در رودخانه پل سورگا در مرکز شهر قلعه گنج نجات دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: شامگاه سه شنبه 28 دیماه جاری امدادگران این جمعیت در کمتر از 20 دقیقه سه فرد گرفتار در رودخانه پل سورگا در مرکز شهر قلعه گنج نجات دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ساعتی قبل سه تن سرنشین خودروی نیسان قصد عبور از رودخانه در مرکز شهر قلعه گنج داشتند که در اثر طغیان رودخانه خودروی آن ها دچار حادثه شد.

فلاح با اشاره به اینکه این حادثه از سوی فرمانداری به جمعیت هلال احمر اعلام شد، خاطرنشان کرد: امدادگران این جمعیت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و با برپایی کارگاه تیرول به سه سرنشین در خودروی نیسان دسترسی پیدا کردند و به سرعت آنان را به محیط امن انتقال دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل كرمان هلال احمر استانی اجتماعی جمعیت هلال احمر قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی‌دوست گفت: ساعت ۲۱ شب گذشته ۱۱ اردیبهشت بر اساس تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مبنی بر گرفتار شدن ۳ نفر در ارتفاعات کوه سیاه از توابع شهرستان لنده بلافاصله گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد. وی افزود: تجاتگران هلال‌احمر با وجود وضعیت مه آلود هوا و بارش باران و حجم زیاد برف به افراد گیر افتاده دسترسی پیدا کردند و آنها را به محل امن انتقال داده و به آغوش گرم خانواده برگرداند مدیر‌ عامل جمعیت‌هلال‌ احمر ادامه داد: یکی از افراد که دارای بیماری زمین‌های قلبی بود و دچار حمله قلبی شده بود پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به درمانگاه انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر