Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه دفتر برنامه ریزی یا پلنر برای هیچکس اجباری نیست اما هر روز بر تعداد افرادی که برنامه ریزی ندارند یا در برنامه ریزی مشکل دارند افزوده می‌شود؛ واقعا مشکل کار کجاست؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دفتر برنامه ریزی یکی از اصلی‌ترین ابزارهای دانش آموزان کنکوری برای موفقیت در این آزمون است. استفاده از دفتر برنامه ریزی برای هر کسی که مایل به موفقیت در یک زمینه است توصیه می‌شود و صرفاً به دانش آموزان یا دانشجویان توصیه نمی‌شود؛ اما با توجه به اینکه کنکور یکی از نمونه‌های بارز طی نمودن مراحل انگیزه، برنامه ریزی، تداوم و موفقیت است؛ به طوری که تنها دانش آموزان با برنامه در این آزمون موفق می‌شوند و سایر افراد شانسی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه دفتر برنامه ریزی یا پلنر برای هیچکس اجباری نیست اما هر روز بر تعداد افرادی که برنامه ریزی ندارند یا در برنامه ریزی مشکل دارند افزوده می‌شود؛ واقعا مشکل کار کجاست؟ برنامه ریزی اصولی نه تنها باعث پیشرفت در کارها و فعالیت‌ها می‌شود، بلکه باعث تداوم برنامه ریزی شده و یکی از دغدغه‌های دانش آموزان است.

مزایای استفاده از دفتر برنامه ریزی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دفتر برنامه ریزی این است که اهداف را قبل از هر چیزی تعیین می‌کند؛ با این کار شما قادرید همیشه دلیل کارهایی که برای آن برنامه ریزی می‌کنید را بدانید و در جهت آنها حرکت کنید. همچنین با اولویت‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شما در این دفتر تعیین می‌شود و حتی می‌توانید برای چند سال آینده برنامه ریزی دقیق داشته باشید. در واقع رمز موفقیت رسیدن به اهداف بزرگ با تعیین اهداف کوچک است.

البته دفترهای برنامه ریزی معمولاً تا چند ماه برنامه ریزی را برای ما مقدور می‌سازند اما استفاده از آنها به گونه‌ای است که می‌توان برنامه ریزی را در یک دفتر دیگر ادامه داد.

دفترهای برنامه ریزی به شما زمان بندی کارها را می‌آموزند. زمانبندی برای هر فرد در هر زمینه‌ای از زندگی لازم است؛ چرا که ما تنها با در دست گرفتن زمان و کنترل زمان است که می‌توانیم به موفقیت برسیم. این مزیت برای افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ یا حوزه‌هایی که هر دقیقه اهمیت پیدا می‌کند، کار می‌کنند بسیار مهم است.

علاوه بر این‌ها دفتر برنامه ریزی قادر است عملکرد شما را در بازه‌های زمانی متفاوت ارزیابی کند. شما با آگاهی از نحوه عملکردتان و نقاط ضعف و قوتی که در طول یک مسیر داشته‌اید، می‌توانید فرصت‌های بیشتری را در آینده رقم بزنید. در واقع فرصت‌ها برای اغلب افراد به طور مساوی تقسیم می‌شود و این برنامه ریزی است که مقدار استفاده شما از این فرصت‌ها را تعیین می‌کند.

دفتر شطرنجی بزرگسال

دفتر شطرنجی به مجموعه‌ای هماهنگ و صحافی شده از ورق‌های شطرنجی گفته می‌شود که کاربردهای متفاوتی با دفترهای معمولی دارند. صفحات این دفتر از خطوط عمودی و افقی منقطع تشکیل شده‌اند که باعث می‌شود اندازه گیری خطوط رسم شده راحت‌تر باشد و ترسیم دقیق‌تر صورت بگیرد. همه ما استفاده از دفتر شطرنجی برای دانش آموزان پیش دبستانی و دبستانی را دیده‌ایم که بیشتر به منظور یادگیری نوشتن است؛ اما دفتر شطرنجی بزرگسالان نیز وجود دارد که برای استفاده‌های تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر طراحی شده‌اند.

کاغذهای شطرنجی دارای خطوط ظریف و شبکه‌های منظم هستند که برای ترسیم نمودارها، منحنی‌ها و داده‌های علمی بسیار مناسب‌اند. بنابراین بزرگسالان نیز به این دفترها احتیاج دارند و در زمینه‌هایی مثل نقشه کشی، الگوبرداری، ترسیم‌های ریاضی و ... از آن استفاده می‌کنند.

 

کاربرد دفتر شطرنجی برای بزرگسالان

دفتر شطرنجی بزرگسالان از صحفاتی تشکیل شده که اندازه بزرگ‌تری دارند و فاصله هر خانه آنها منظم و به اندازه یک اینچ یا یک سانتی متر است. بنابراین شما می‌توانید دفتر شطرنجی مناسب خود را با اندازه‌های دقیق که در ابتدای دفتر نوشته شده است تهیه کنید.

دفتر شطرنجی بزرگسالان در الگوکشی و ترسیم الگوهای دوخت لباس کاربرد ویژه‌ای دارد. علاوه بر این از این دفتر برای تعیین الگوهای ساخت کالاها و حتی عروسک‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر این  از دفتر شطرنجی برای آموزش نقاشی و طراحی به مبتدیان نیز استفاده می‌شود.

توصیه می‌کنیم اگر به خرید دفتر شطرنجی بزرگسالان احتیاج  دارید با سایت گروه هنری ناچو ارتباط برقرار نمایید و بهترین دفترهای شطرنجی را تهیه کنید.

خرید شمع

خرید شمع برای کسانی که قصد دارند دکوراسیون منزل یا محل کارشان را از نو طراحی کنند، یک ایده بسیار عالی محسوب می‌شود. در واقع سال‌های سال است که شمع به عنوان یک ابزار تزئینی در نظر گرفته می‌شود و هیچ ابزار دیگری را نمی‌توان جایگزین این وسیله نمود. علاوه بر تزئین، شمع‌ها در زمینه‌های مختلف دیگری مثل ایجاد روشنایی در هنگام قطعی برق نیز مفیدند. بنابراین شمع یک نیاز اساسی برای هر فرد است و همه ما باید به خرید این ابزار توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

استفاده از شمع برای تنظیم یا تزئین دکوراسیون منزل به شما کمک می‌کند علاوه بر جذابیت بصری، حواس بویایی و حتی لمسی را نیز تحت تاثیر قرا ردهید. قطعاً بهره مندی‌ از شمع‌هایی با شعله‌های رنگی یا استفاده از شمع‌هایی که معطر هستند می‌تواند فضای مورد نظر شما را نسبت به سایرفضاها متمایز کند. خرید شمع خاص و دکوری برای کسانی که مایل‌اند نظر هر فردی را جذب کنند و همزمان از کاربردهای آن نیز بهره مند شوند توصیه می‌شود.

چگونه از شمع برای طراحی دکوراسیون استفاده کنیم؟

قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه کنید که خرید شمع مناسب مهم‌ترین مرحله برای داشتن یک شمع پرکاربرد و جذاب است. در صورتی که شمع‌ها را از یک منبع معتبر تهیه کنید از کیفیت آن اطمینان خواهید داشت و می‌دانید که شمع دیرسوز بوده و به طراحی داخلی منزل شما کمک می‌کند؛ بنابراین توصیه می‌شود برای تهیه شمع به فروشگاه معتبر گروه هنری ناچو مراجعه کنید و از تنوع محصولات این فروشگاه استفاده کنید.

علاوه بر خرید شمع باکیفیت نکات دیگری نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند دکوراسیون منزل یا محل کارتان را با استفاده از شمع‌ها بهبود بخشید.

از شمع‌ها به عنوان قطعه مرکزی استفاده کنید

اگر فکر می‌کنید یک فضای خالی دارید و بهتر است آن را با شمع پر کنید، توصیه می‌کنیم شمع را در مرکز آن قرار دهید و ترجیحاً از وسایل دکوری درخشان یا مایع در کنار آن استفاده کنید.

شمع‌های کوچک را در هر جایی استفاده کنید

در فضاهایی مثل اتاق یا سالن می‌توانید با قرار دادن شمع‌های کوچک در شمعدان‌ها، دیوارکوب‌ها یا قفسه‌ها، رقص نور زیبایی ایجاد کنید. شمع‌های کوچک روشنایی زیادی ندارند اما با نور کمی که ایجاد می‌کنند می‌توانند مفید باشند.

اصول کُلی دکوراسیون را رعایت کنید

اگر می‌خواهید با شمع دکوراسیون خود را جذاب کنید، باید شمع‌ها را هماهنگ با دکوراسیون بچینید. شما باید با استفاده از خلاقیت خود شمع‌ها را به طور قرینه و هماهنگ با سایر اجزای دکوراسیون بچینید.

تمام اتاق‌ها را در نظر بگیرید

اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی نقش مهمی در دکوراسیون منزل دارند و شما می‌توانید با قرار دادن شمع‌های زیبا در این فضاها به آنها تنوع ببخشید. همچنین در صورت لزوم می‌توانید از شمع‌های عطری در این فضاها استفاده کنید و بهتر با عطرها بازی کنید.

برای کسب مشاوره رایگان درباره خرید شمع توصیه می‌کنیم با سایت ناچو ارتباط برقرار نمایید.

منبع: دانا

کلیدواژه: دفتر برنامه ریزی دکوراسیون منزل استفاده کنید دانش آموزان شمع ها خرید شمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «انجو کچلی» سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که سفر «رجب طیب اردوغان» رییس‌جمهور ترکیه به آمریکا که برای ۹ ماه «می» برنامه‌ریزی‌شده بوده، به تعویق افتاده و در تاریخ دیگری که برای هر دو طرف راحت‌تر باشد، انجام خواهد شد.

وی دراین‌باره گفت: سفر رییس‌جمهور ما به ایالات متحده، که برای ۹ می برنامه ریزی شده بود، به دلیل ناسازگاری برنامه ها به تاریخ دیگری که برای هر دو طرف راحت تر است، به تعویق افتاده است. گفتگوی سطح بالا بین ترکیه و ایالات متحده برای آماده‌سازی این سفر ادامه خواهد داشت.

پیش از این رسانه های ترکیه و غربی به نقل از منابعی در آنکارا از تعویق این سفر خبر داده بودند.

کد خبر 6089562

دیگر خبرها

  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی