Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در دومین دیدار امروز (سه‌شنبه) از مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان و مس کرمان رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۷۵ بر ۶۹ به سود نماینده کرمان خاتمه یافت.

در این دیدار صنعت مس کرمان کوارترهای اول، دوم و چهارم را با نتایج ۱۴ بر ۱۲، ۲۴ بر ۲۱ و ۲۱ بر ۱۳ به پایان برد و کوارتر سوم را با نتیجه ۱۶ بر ۲۳ به حریف واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ثابتی از خانه بسکتبال خوزستان با ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ پاس گل و ویلیامز از مس کرمان با ۲۴ امتیاز و ۴ پاس گل موثرترین بازیکنان زمین بودند.

در ادامه دیدارهای لیگ بسکتبال فردا (چهارشنبه) و از گروه دوم، پالایش نفت آبادان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود و صنایع هرمزگان با فولاد مبارکه سپاهان دیدار خواهد داشت.

رقابت‌های مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت و در چهار گروه دنبال می‌شود. در گروه C تیم‌های شهرداری گرگان، صنعت مس رفسنجان، کاله و اکسون، در گروه D مهرام، مس کرمان، آویژه صنعت پارسا و خانه بسکتبال خوزستان، در گروه E شمیدرقم، نظم آوران سیرجان، رعد پدافند هوایی و نیروی زمینی و در گروه F تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد مبارکه سپاهان، پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان قرار دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر بسکتبال بسکتبال فدراسیون های ورزشی لیگ برتر بسکتبال مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد