Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ با توجه به برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۲۲ در پکن تعدادی از کودکان و نوجوانان ایرانی در نمایشگاه نقاشی که به این مناسبت برگزار می‌شود شرکت کردند، نمایشگاه آثار کودکان ایرانی عضو کانون پرورش فکری با عنوان «پرواز رویاها» و با شعار «باهم برای آینده مشترک» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران، سفارت جمهوری خلق چین در تهران و انجمن دوستی ایران و چین و با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، چانگ خوا سفیر جمهوری خلق چین، مهدی علی اکبر زاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علاءالدین بروجردی رئیس انجمن دوستی ایران و چین، علی نظریان رئیس فدراسیون اسکی و سرپرست کاروان کشورمان در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ به همراه اعضای کاروان، برخی از مدیران کمیته، مهمانانی از سفارت جمهوری خلق چین در ایران و تعدادی از مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تشکر از سفیر چین و کادر سفارتخانه که رویکردی فرهنگی و ورزشی دارند، اظهار کرد: رویکرد فرهنگی ورزشی سفیر چین برای وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و مخصوصا فدراسیون ورزش های زمستانی یک فرصت است .
وی افزود: هفته گذشته با سفیر چین در کمیته ملی المپیک دیدار داشتیم و از تلاش های ایشان برای همکاری دوجانبه و رویکرد فرهنگی ورزشی وی صمیمانه تشکر می کنم.
دکتر صالحی امیری درخصوص عملکرد چین در میزبانی رویداد های ورزشی گفت: چین از معدود کشورهایی است که کارنامه درخشانی در رویدادهای ورزشی دارند، کادرسرپرستی کاروان های ورزشی ما و فدراسیون های ورزشی وقتی میزبانی مسابقاتی با چین است خوشحال می شوند و احساس مثبتی دارند چراکه چینی ها در برگزاری رویدادها میزبانی شایسته ای داشته اند.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: حضور کاروان ایران و سایر کشورها در المپیک زمستانی پکن انتقال این پیام هست که هیچ کشوری نمی تواند در فرایند فرهنگی و ورزشی کشورها مداخله کند ما قدردان چین هستیم که  سعی در برگزاری این رویداد داشت؛ به همین منظور  همراه با دکتر سجادی و کاروان ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ برای حمایت از چین حاضر خواهیم شد.

وی افزود: در ایران علاقمندان زیادی به رشته اسکی وجود دارد، کاروان کوچک اعزامی به المپیک زمستانی گرچه تعدادشان کم است اما به همراه رئیس فدراسیون اسکی تلاش می کنیم تا جایگاهمان را ارتقاء دهیم، همه می دانند ما در جغرافیای خشک زندگی می کنیم و نباید انتظار خلق معجره از کاروان داشته باشیم.
دکتر صالحی امیری تاکید کرد: حضور ما در المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ دو پیام دارد، اول اینکه ما ورزش را بستری برای توسعه روابط ملت ها می دانیم که حضورمان نشان دهنده همزیستی مسالمت آمیز است، همچنین این پیام را می دهیم که هیچکس نمی تواند در اراده ملت ها و قهرمانان خلل ایجاد کنند و بیگانگان بدانند که نمی توانند در ورزش و فرهنگ خلل ایجاد کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کودکان و نوجوانان المپیک زمستانی کمیته ملی المپیک کانون پرورش فکری دکتر صالحی امیری سفیر چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!