Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از عربستان، مانوئل مونتایا فرناندز پس از پیروزی 32 بر 10 تیم ملی هندبال ایران مقابل استرالیا درمورد این بازی اظهار داشت: به نظرم بازی بسیار خوبی بود. بازیکنان به دلیل سفری که داشتیم کمی خسته بودند، اما به 3 هدفی که داشتیم رسیدیم.

وی ادامه داد: هدف اول ما پیروزی در این مسابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف دوم مان این بود برای اینکه از نظر بدنی به بازیکنان فشار وارد نشود از تمام نفرات استفاده کنیم. هدف سوم هم این بود که با قدرت این دوره از مسابقات را آغاز کنیم که خوشبختانه هر سه مورد در بازی اول که همیشه سخت است، محقق شد.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان درمورد بازی های بعدی مقابل تیم های هند و عربستان خاطرنشان کرد: بازی با عربستان دو روز دیگر است و فعلاً می خواهم به بازی با هند فکر کنم. چون اگر غیر از این باشد شاگردانم تمرکز خود را از دست خواهند داد. در بازی با هند هم بازیکنان باید همین عملکرد و تمرکز را داشته باشند.

فرناندز ادامه داد: این بازی ها بازی های سختی است و ما هیچ مسابقه ای را آسان نمی دانیم. باید با تمام توان مقابل هند ظاهر شویم و سپس به بازی با عربستان برسیم. بازی هایی مانند دیدار با هند ممکن است ما را فریب دهد، چون ممکن است تصور کنیم که از قبل برنده هستیم، اما در واقع اینگونه نیست.

وی گفت: ما در هیچ مسابقه ای از پیش برنده نیستیم و حتی اگر هم برنده شویم هدف نحوه پیروزی است. مدل پیروزی برای من خیلی مهم است. نکته دیگری که چنین مسابقاتی دارند این است که تیم می تواند اعتماد به نفس پیدا کرده و به آرامش بیشتری برسد.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان با بیان اینکه بازی اول همیشه و در همه تورنمنت ها مهم است، عنوان کرد: ما باید قدم به قدم پیش برویم و در هر قدم به هدف مان برسیم و برنده باشیم. هر شب باید مثل امشب که خوشحال به هتل برمیگردیم، خوشحال به محل اقامت خود برگردیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال ایران هندبال قهرمانی آسیا هندبال ایران تیم ملی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود با ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.  

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.  

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.  

صنعت مس کرمان با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.  

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه