Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه آبادی معاون سیما همراه با محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، حمیدرضا دیبائی قائم مقام شبکه، بهرنگ ملک محمدی مدیر فیلم و سریال شبکه و مرتضی طاهری سرپرست اداری مالی معاونت سیما و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما از پشت صحنه سریال نوروزی این شبکه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید علی غفاری کارگردان مجموعه تلویزیونی «خداداد»، گزارشی از روند تولید سریال ارائه کرد.

معاون سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال نوروزی «خداداد» گفت: برنامه‌هایی که برای نوروز امسال تدارک دیده شده، مجموعه‌ای است از کارهای متفاوت که وجه طنز و سرگرمی آن، یکی از وجوه غالب این برنامه‌ها خواهد بود.

شاه آبادی گفت: با همت همکاران شبکه دو و مجموعه حوزه گروه فیلم و سریال این شبکه، به تازگی سریالی با عنوان «خداداد» به کارگردانی علی غفاری کلید خورده که اثری شیرین و طنز است و امیدواریم بینندگان و همراهان همیشگی تلویزیون از تماشای آن لذت ببرند.

وی افزود: «خداداد» با توجه به موضوعی که دارد یک همذات پنداری خوبی با مخاطبان برقرار می‌کند. این سریال کشمکش‌های زندگی‌های اقشار متفاوت را نشان می‌دهد.

معاون سیما بیان کرد: حال و هوای این سریال متناسب با ایام نوروز است و پیام محتوایی ارزشمندی را در مقوله امانتداری، صداقت، حس نوع دوستی و رزق حلال دارد و مجموعاً یک سریال ایرانی با طبع گرم خانواده‌های ایرانی است که به نظر می‌رسد اوقات خوش و دلنشینی را برای مخاطبان فراهم کند.

شاه آبادی ادامه داد: «خداداد» از شمار قابل توجهی از بازیگران خوب بهره برده و بیش از ۵۰ لوکیشن هم برای این سریال در نظر گرفته شده و به لحاظ فضای داخلی و بیرونی از تنوع مطلوبی برخوردار است که می‌تواند برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

وی در پایان بیان کرد: این سریال از سوژه‌ای برخوردار است که می‌تواند توقعات اجتماعی قشرهایی مختلف را برآورده کند و گره‌های داستانی خوبی در این کار دیده شده است. مطایبه و طنزهای شیرینی در آن وجود دارد و با توجه چالش‌هایی که در فیلمنامه وجود دارد می‌تواند همچون قلابی ذهن مخاطب را همراه کند.

کد خبر 5403301 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی حمید شاه آبادی شبکه دو سیما چهلمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی جشنواره فیلم عمار هنرمندان تئاتر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان چهلمین جشنواره تئاتر فجر سازمان صداوسیما موسیقی ایرانی پردیس سینمایی چارسو پیمان جبلی کارگردان تئاتر برنامه تلویزیونی معاون سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، ‌عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

در ادامه گفتگوی بازیگران با مخاطبان ۱۶۲ نشست خبری برگزار شد و مهدی فرجی تهیه کننده سریال گفت: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم، پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه ای و هرکسی به راحتی نمی تواند به قومیت ها بپردازد. از اینکه اجازه دادند سراغ قومیت ها برویم از مدیران رسانه ملی تشکر می‌کنم.

وی افزود: زمانی که اجازه دادند و به قصه کولبرها پرداختیم، امروز خانمی با بغض به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. مردم هم امروز می گفتند از دلایل علاقه شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می شود.

شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ | خواننده تیتراژ سریال واکنش نشان داد

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس گفت: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می کرد و درباره این می گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می کردند و می گفتند تلویزیون قصه های این چنینی بسازد.

فرجی درباره ساخت «نون خ ۶» عنوان کرد: هنوز خیلی زود است که درباره فصل ششم این سریال صحبت کنیم؛ سعید آقاخانی نیز استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده‌است که «نون خ ۵» پایان سری مجموعه «نون خ» است. هنوز تصمیمی برای ساخت فصل جدید وجود ندارد

کد خبر 848362 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • تاریخ پخش «سلمان فارسی» مشخص شد/ وعده جبلی در یک سال سخت
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد
  • واکنش جبلی به جلوگیری از پخش سریال «حشاشین»
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو