Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:41:15 GMT

امام(ره) کشور را از حلقوم استعمارگران نجات داد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۸۷۸۱

امام(ره) کشور را از حلقوم استعمارگران نجات داد

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر اینکه باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم، گفت: امام راحل کشورمان را از حلقوم استعمارگران نجات داد.

اعضای ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان گلستان عصر امروز با آبت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان در این نشست با اشاره به اینکه مردم باید با گذشته و تاریخ این کشور و چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی آشنا شوند و حوادث مختلف برای آنها تبیین شود، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بَرده بودیم و امروز در جایگاه رفیعی قرار گرفته ایم که کرامت انسانی اصل و محور حرکت انقلاب ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، افزود: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند به ما عنایت کرده  و هر کسی در هر شرایطی باید در راستای آگاه سازی و تبیین تاریخ کشورمان به ویژه حوادث انقلاب اسلامی گام بردارد.

وی با بیان اینکه امام راحل کشورمان را از حلقوم استعمارگران نجات داد، بیان کرد: متأسفانه امروز برخی قدردان نعمت های انقلاب اسلامی نیستند، در حالی که در اوایل انقلاب اسلامی حتی سیم خاردار هم نداشتیم امروز در حوزه های مختلف به پیشرفت های بی شماری دست یافتیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: در صورتی که تصمیمات ستاد کرونا به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن باشد باید شرایط برای حضور گسترده تر مردم فراهم شود چراکه حضور مردم سلاحی برای ناامید کردن دشمنان ما است.

نورمفیدی با بیان اینکه مردم ایران با نظام مقدس جمهوری اسلامی مأنوس هستند، تصریح کرد: دشمنان می خواهند با شائبه افکنی نشان دهند که مردم ایران پشتیبان انقلاب اسلامی نیستند.

تاکید به مردم محوری و مسجدمحوری برنامه های دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نیز در این مراسم از تشکیل کمیته های بیست و چهارگانه تخصصی ستاد دهه فجر در استان گلستان خبر داد و اذعان کرد: این کمیته ها در چهار سطح استان، شهرستان ها، شهر و روستاها تقسیم می شود.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی با بیان اینکه جلسه برنامه ریزی دهه فجر در استانداری گلستان برگزار شده و توصیه ما به مردم محوری و مسجد محوری برنامه ها است، تأکید کرد: تلاش می کنیم با همکاری دستگاه های اجرایی برنامه های فاخری در ایام دهه فجر برگزار شود.

وی با بیان اینکه در خصوص برگزاری مراسم راهپیمایی و یا تجمع ۲۲ بهمن در هفته های آینده تصمیم گیری می شود، یادآور شد: در حال حاضر اصل را به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گذاشتیم اما در این روز متناسب با شرایط کرونا برنامه ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان نماینده ولی فقیه انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند

فرماندار همدان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اعضای شوراهای شهر و روستا گفت: بنا بر فرمایش امیرالمومنین در نهج البلاغه، مردم عماد دین هستند و ستون دین و ستون خیمه سیاست بدون حضور مردم ایستادگی نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به حضور مردم در عرصه‌های مختلف یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی بوده و حضرت امام (ره) از زمانی که نهضت را شروع کرد و پس از آن در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و در تمام عرصه‌هایی که توفیقی برای نظام اسلامی بوده توجه به حضور مردم داشتند.

وی حضور مردم را مهم و اثرگذار دانست و افزود: اکنون هم اگر احساس می‌شود که گاه دشمن با سیاه نمایی و ناامیدسازی قصد دارد مردم از میدان اصلی انقلاب کنار بروند، به دلیل آگاهی از نقش مؤثر مردم است.

فرماندار همدان ادامه داد: به همین علت، اگر مردم واقعاً بخواهند از حاکمیت جدا بشوند هزینه و خسارت زیادی برای کشور خواهد بود.

مخفی با اشاره نقش ویژه شوراها در مشارکت‌جویی مردم اضافه کرد: هرچه بررسی کنیم که کجا به سراغ مردم رفتیم تا مردم را در نظام و حکمرانی و کشورداری دخیل کنیم، هیچ جایی به اندازه شوراهای شهر و روستا این امر به منصه ظهور نرسیده است، به همین علت لازم است شوراها تقویت شده و آسیب‌شناسی شوند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: اگر می‌بینیم برهه‌هایی در کشور اقتصاد به مشکل تبدیل شده، به دلیل این است که مردم اینجا وارد نشدند، لذا در شعار سال مقام معظم رهبری تاکید بر مشارکت مردم است.

مخفی تصریح کرد: لذا کار شورا را نباید کم اهمیت بگیریم و تجربه بشری هم نشان داده هرجا مردم حضور داشته باشند حکمرانی و اداره جامعه به بهترین وجه و کمترین هزینه انجام می‌شود.

فرماندار همدان با اشاره به آنکه به اندازه کافی قانون در کشور داریم تا گره از کار مردم باز شود، گفت: در این مسیر و در کار شوراها، هرچه قدر بتوانیم از حاشیه کم کنیم و همگرایی و وحدت داشته باشیم با توجه به آیه یدالله مع الجماعه، توجه به قوانین و استفاده از ظرفیت‌های قانونی، پیشرفت خواهیم کرد.

کد خبر 750181

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است