Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۳ نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری مسلحانه در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ علی مسعودجو امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اجرای حکم اعدام شخصی به هویت معلوم در زندان مرکزی یاسوج در روز گذشته که سال‌های قبل یک نفر را در شهرستان کهگیلویه به قتل رسانده بود، پس از مراسم خاکسپاری فرد اعدام شده وابستگان ایشان به منازل اولیای دم فرد مقتول حمله‌ور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در جریان این نزاع یک نفر از منازعین مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داد تصریح کرد: بلافاصله ماموران حاضر در صحنه 3 نفر از عاملان نزاع و متهمان اصلی قتل را شناسایی و دستگیر و 3 قبضه اسلحه گرم از آنها کشف و ضبط کردند.

دستگیری آدم‌ربایان با عملیات ضربتی پلیس سیستان و بلوچستان/ گروگان به آغوش خانواده بازگشتدستگیری شکارچیان غیرمجاز در مازندران/ کشف 70 قبضه سلاح از متهماندستگیری 5 اخلالگر شاخص بازار ارز تهران

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضایی امنیت در منطقه برقرار بوده و موضوع در حال بررسی است.

مسعودجو‌ تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/544/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات پلیس عملیات پلیس شهرستان کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان