Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان کهنوج گفت: تمامی راه‌های مسدود شده در سیل شهرستان کهنوج بازگشایی شده و هیچ مسیر مسدودی در این شهرستان نداریم. - اخبار استانها -

وحدت عیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کهنوج اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و بارش باران در شهرهای جنوبی و هشدار سیل در جنوب کرمان، تمامی تمهیدات لازم برای مواجهه با سیل و طغیان رودخانه در شهرستان کهنوج به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تمامی نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر و نیروهای کمکی همگی در آماده باش قرار داده و به محض آغاز بارندگی ستاد بحران تشکیل شده و تمهیدات لازم را به عمل آوردیم.

فرماندار شهرستان کهنوج با بیان اینکه طبق آمار 175 میلی‌متر بارندگی در شهرستان کهنوج انجام شده است، گفت: بسیاری از روستاها و حتی سطح شهر  دچار آبگرفتگی کوچه‌ها، معابر و خیابان‌ها شدند.

وی بیشترین میزان خسارات سیل در شهرستان کهنوج را در بخش کشاورزی دانست و افزود: در بخش کشاورزی میزان خسارت خیلی شدید بوده و همکاران ما در حال برآورد خسارت هستند.

عیدی گفت: در روستای دهوت بسیاری از خانه‌های این روستا دچار آبگرفتگی شدند که با کمک نیروهای امدادی و آب و گل و لای منازلشان کاملاً تخلیه شده و اسکان اضطراری برای اهالی روستا سریعاً انجام شده است.

وی افزود: تعدادی از خانوارها در همان روستا یک نقطه امن اسکان داده شده و تعدادی نیز به مرکز شهر منتقل شدند و اسکان اضطراری و امکانات لازم در اختیار آنها قرار داده شده است.

استاندار کرمان: با مساعد شدن هوا امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده آغاز می‌شوداستاندار کرمان: تمام مدیران استان کرمان به حوزه جنوب فراخوان شدنداستاندار کرمان: "سیل" راه 339 روستای استان کرمان را مسدود کرد

فرماندار شهرستان کهنوج با بیان اینکه تمامی راه‌های مسدود این شهرستان بازگشایی شده و هم اکنون هیچ مسیر مسدودی در این شهرستان نداریم گفت: به 45 خانوار اسکان اضطراری داده شده که بسیاری از این خانوارها در روستای دهوت و بعضی هم در محلات شهر کهنوج بودند.

وی عنوان کرد: 475 مورد آبگرفتگی داشتیم که آبگرفتگی‌ها شامل بعضی از محلات سطح شهر کهنوج، شهر دهکهان، روستای تابعه و شهر چاه مرید بودند.

عیدی بیان کرد: در سطح شهر دو سالن ورزشی را مجهز کردیم و اسکان اضطراری کسانی که منازلشان دچار آبگرفتگی شدند در این دو سالن ورزشی انجام شده و امکانات اولیه در اختیار آنها گذاشته شده است.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل سیل زده استان کرمان سیل سیل زده استان کرمان شهرستان کهنوج اسکان اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و واکنش سریع هلال احمر استان از شهرستان کنگاور تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر و امداد هوایی این سازمان نیز آماده خواهد بود.

وی با بیان اینکه هلال احمر کرمانشاه برای پوشش مراسم گرامیداشت این عملیات آمادگی کامل دارد، افزود: در بخش‌های امداد و نجات و همچنین اسکان زائران شهدای عملیات بازی‌دراز از آمادگی‌های لازم برخوردار هستیم و همچنین از ظرفیت استانی نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از ۴۰ هزار نفر در این مراسم، گفت: سازمان در بحث اسکان نیز وظیفه مهمی بر عهده دارد و باید این تعداد را در شهرستان‌های مختلف اسکان بدهد.

وی اضافه کرد: در این راستا تیم‌های مخصوص در بحث اسکان در شهرستان‌های مختلف مستقر می‌شوند و تقسیم بندی‌های لازم انجام شده است.

محمدی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: مجموعه هلال احمر جهت خدمت رسانی شایسته به زائران شهدای بازی‌دراز و کاروان‌های راهیان نور آمادگی کامل دارد.

کد خبر 6088770

دیگر خبرها

  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری