Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -  حسینی گفت: ۱۳۵ روستای استان سمنان واجد شرایط واکسیناسیون رایگان علیه بیماری نیوکاسل شناخته شدند و ۸۰۰ هزار قطعه طیور در چهار مرحله در این روستا‌ها علیه نیوکاسل واکسینه شدند.

به گفته مدیرکل دامپزشکی استان سمنان، مرحله پنجم واکسیناسیون نیوکاسل با تلاش ۸ تیم دامپزشکی در استان سمنان آغاز شده و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵۰ هزار دز واکسن آشامیدنی به صورت رایگان از منابع ملی تامین و مقرر شده تا در بازه زمانی ۴ و یا ۶ ماه برای تامین ایمنی پایدار به طیور خورانده شود.

با اجرای این طرح، تلفات طیور در روستا‌ها کاهش یافته و اشتغال پایه روستا‌ها که نگهداری طیور بومی است هم حفظ می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون طیور دامپزشکی سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل

دادستان اردبیل از کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای اقدامات پیشگیرانه در خصوص سرقت، کاهش وقوع حدود ۲۵ درصدی جرم سرقت را در طول سال گذشته شاهد بودیم.

وی همچنین با اعلام اثربخشی تدابیر صورت گرفته برای ایام تعطیلات نوروزی، افزود: نوروز امسال نیز شاهد کاهش ۲۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان بودیم.

کد خبر 749133

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو