Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه شنبه روز ملاقات عمومی مدیران با مردم است که این رسم چندین ساله اغلب به جمعی محدود ختم می شد و به عادتی اجباری برای مدیران تبدیل شده بود.

با آغاز به کار دولت سیزدهم و استقرار مدیران جدید، بهره برداری حداکثری از این دیدارها برای حل مشکلات مردم در اولویت قرار گرفت و بر همین اساس، استاندار گلستان روز شلوغی را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراجعه کنندگان از همه جای گلستان خود را به ساختمان استانداری رسانده بودند تا آخرین تلاش خود را برای حل مشکلاتی که اغلب سال ها به در بسته خورده بود انجام دهند.

یک زن و دختر نوجوانش، برای ملاقات با استاندار بی قراری می کنند. دختر سالن استانداری را مکانی مناسب برای ورزش تشخیص داده و خود را با دویدن و "لی‌لی" در راهروی آن سرگرم کرده است. مادرش یک چشم به اتاق استاندار دارد و یک چشم هم به دخترش تا حرکات او را زیر نظر بگیرد.

دقایقی که می گذرد نام آن ها را برای ملاقات با استاندار میخوانند. مادر به سرعت به راهرو می رود و با گرفتن دستان دخترش او را با خود به داخل اتاق می برد.

دختر با این فضای رسمی غریبگی می کند اما چشم از مادرش برنمی دارد . مادر خواهر شهید است و پدر هم راننده استیجاری یکی از ادارات . از سخنان مادر برمی آید که وضع زندگی مناسبی ندارند و همین مشکل را به گوش استاندار می رساند.

استاندار سراغ پدر خانواده را می گیرد و وقتی پاسخ می شنود که برای انجام کاری به یکی از ادارات رفته از مادر می خواهد که او را به استانداری دعوت کند.

مادر و دختر باز به اتاق انتظار می روند تا پدر به استانداری بیاید اما اینبار دیگر دختر به راهرو نمی رود و کنار مادر می‌نشنید . بررسی شرایط او را به این باور می رساند که ممکن است سرنوشت خانواده در گرو ملاقات با استاندار باشد و به همین دلیل دیگر از کنار مادر تکان نمی خورد.

کمتر از نیم ساعت بعد پدر سراسیمه وارد اتاق انتظار می شود و این بار همه اعضای خانواده به دیدار استاندار می روند. به خوبی معلوم نشد که در این دیدار حدود پنج دقیقه ای چه گذشت و این خانواده سه نفره چه پاسخی شنیدند اما چهره خندان پدر و مادر و بهت دختر نشانه ای از شادمانی است .

دختر سر از پا نمی شناسد و می خواهد دستان استاندار را ببوسد اما مانع می شوند . گریه های شوق او بند نمی آید و با همان حال از دفتر خارج می شوند.

ملاقات کننده بعدی دختر یک ایثارگر است . پدر مدتی قبل به رحمت ایزدی پیوسته و دختر که دوره پرستاری را به پایان رسانده هشت ماه در یکی از مراکز بهداشتی گرگان مشغول خدمت به بیماران کرونایی بود سپس در آزمون جذب نیرو بدون استفاده از  سهمیه پذیرفته شده و حالا انتظار دارد با توجه به خدماتی که انجام داده، سهمیه جذب از بخش کرونا به وی اختصاص داده شود.

تعدادی از بازنشستگان سپاه دیگر ملاقات کنندگان با استاندار بودند مشکل مربوط به یک زمین که از سال ها قبل لاینحل باقی مانده را مطرح کرده و خواستار حل آن شدند.

ماجرا از آن جا شروع شد که سال قبل این افراد با تشکیل کانون بازنشستگان سپاه اقدام به خرید یک قطعه زمین برای ساخت خانه کردند اما این زمین سه هکتاری که مابین شهرک رازی و میدان تیر گرگان قرار دارد، در بافت شهری قرار نگرفته و امکان انتقال شبکه‌های آب، برق، گاز و تلفن به آن وجود ندارد.

استاندار گلستان پس از شنیدن این سخنان از مدیرکل بازرسی خواست پیگیری‌های لازم را با دستگاه‌هایی چون شهرداری و مسکن و شهرسازی برای حل این مشکل انجام دهند.

یک گروه شرکت تعاونی جانبازان، یک پیرزن و یک نانوا از دیگر مراجعه کنندگان امروز در دیدار عمومی با استاندار گلستان بودند که در گفت و گو با نماینده عالی دولت در استان خواستار حل مشکلات خود شدند.

برچسب‌ها استانداری گلستان وزارت کشور گرگان علی محمد زنگانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گلستان وزارت کشور گرگان استانداری گلستان وزارت کشور گرگان علی محمد زنگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ادنا قانونی دانش آموز مدارس الغدیر کیش در رده سنی جوانان رتبه اول رشته پدل برد مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان را کسب کرد.

این مسابقات از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد