Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -  فرامرز محبوبی گفت: شرکت ویرا ولتاژتولیدکننده انواع قطعات خودرو در سمنان است که کامل‌ترین و متنوع‌ترین کوئل احتراق خودروی کشور در این مجموعه تولید می‌شود.

به گفته معاون امور صنایع سازمان صمت استان سمنان، شرکت ویرا ولتاژبا سرمایه گذاری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان مستقر است که ظرفیت تولید سالانه چهار میلیون و ۷۰۰ هزار عدد قطعات خودرو شامل قطعه بخاری، حسگر میل سوپاپ، حسگر فشار هوا و دریچه گاز، و حسگر دور موتور را دارد و زمینه اشتغال حدود ۴۰ نفر را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوولان استان سمنان و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت نوبتی و پیش از برگزاری هر نشست از این ستاد از واحد‌های تولیدی شهرستان‌های استان سمنان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد‌ها قرار می‌گیرند.

۱۳۵ واحد قطعه سازی در استان سمنان با حدود ۲۰ هزار نیروی کار فعال است که از این تعداد ۳۵ واحد قطعات مورد نیاز خودروسازان استان را تامین می‌کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد تولیدی موانع تولید استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران، شهروز همتی دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره امسال از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود که در این کنگره، ۲۵ محور علمی وجود دارد و ۴۵کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره و در بخش نمایشگاهی، بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده و دانش بنیان حضور دارند .

همتی بیان کرد: هرسال کنگره یک رویکرد اصلی دارد ودر سنوات گذشته رویکرد اصلی کنگره کرونا  هوش مصنوعی بوده است، اما امسال نقش ومحوری کنگره، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت است.

وی ادامه داد: مطالب علمی در کارگاه‌ها براساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود و پیش بینی می‌شود ۸ هزار نفر از کنگره امسال بازدید کنند و ۳۵۰۰ نفر تاکنون در بخش علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش مخاطب شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد