Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@17:00:51 GMT

وقتی کرونا مدیرعامل استقلال را عوض کرد!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۹۲۶۰

وقتی کرونا مدیرعامل استقلال را عوض کرد!

از ابتدای پاندمی کرونا بازیکنان و مربیان مختلفی از استقلال میزبان این ویروس  شده اند.   کرونا طی دو سال گذشته برخی از چهره‌های بزرگ استقلال را به قرنطینه برد و متأسفانه جان یکی از آنها را نیز گرفت.

مربیان بزرگ در بستر

در میان مربیان استقلالی، چهره‌های بزرگ و سرشناسی طعم تلخ ابتلا به کرونا را چشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمد مرفاوی زمستان سال گذشته به خاطر این بیماری نتوانست استقلال را در  دربی رفت مقابل پرسپولیس همراهی کند. بهزاد غلامپور هم اوایل فروردین امسال کرونا  گرفت و نزدیک بود از همراهی استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا  محروم شود. علیرضا منصوریان نیز همین چند ماه قبل به خاطر کرونا نتوانست در هفته های آغازین این فصل لیگ برتر روی نیمکت صنعت نفت آبادان بنشیند.

قایدی در قرنطینه

بازیکنان استقلال هم با این بیماری دست و پنجه نرم کرده‌اند. مهدی قایدی فروردین امسال به خاطر کرونا قرنطینه شد و  در همان مقطع محمد رشید مظاهری و بابک مرادی هم چنین مشکلی داشتند. داریوش شجاعیان نیز زمانی که بازیکن استقلال بود برای مقطعی تست او مثبت اعلام شد. به این نفرات باید وریا غفوری را هم اضافه کرد.

بیشتر بخوانید پاداش دوباره سردار آزمون برای دختران والیبال گنبد لقب جالب رسانه پرتغالی به طارمی/عکس درخشش هندبال ایران در نخستین گام


داستان مدیران

داستان ابتلای مدیران گذشته استقلال به این بیماری کاملاً متفاوت است و برخلاف بازیکنان و مربیان، کرونا برای مدیران دردسرهای به مراتب بزرگ‌تری درست کرد. علی فتح‌الله‌زاده اواخر اسفند سال ۹۸ کرونا گرفت و  اوایل فروردین سال ۹۹ ترجیح داد به خاطر این مشکل و سایر موارد، از سمت مدیرعاملی استقلال کناره‌گیری کند. احمد سعادتمند هم به واسطه ابتلا به کرونا  (البته پس از پایان حضورش در استقلال) روزهای بسیار سختی را سپری کرد و در بیمارستان بستری شد. اتفاقی که در مورد احمد مددی نیز  رخ داد و مدیرعامل سابق استقلال به خاطر همین بیماری نتوانست شهریور امسال تیمش را در اردوی امارات قبل از بازی با الهلال همراهی کند و پس از آن مسابقه  کناره‌گیری کرد.

لشکر مبتلایان

به همه نفراتی که فهرست  کردیم، باید تعداد بسیار زیاد مبتلایان کنونی استقلال را هم اضافه کرد. از وریا غفوری که دوباره مبتلا شده تا روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، علیرضا رضایی، سیاوش یزدانی، امین قاسمی نژاد، کوین یامگا و ... حتی شایعاتی مبنی بر ابتلای خود سرمربی استقلال هم مطرح است. ۱۷ بازیکن استقلال براساس تأیید سازمان لیگ هم اکنون کرونا  دارند.

قصه تلخ علی

کرونا متأسفانه یکی از بازیکنان اسبق استقلال را به کام مرگ کشاند. علی انصاریان عزیز و دوست‌داشتنی که یک فصل برای استقلال بازی کرد، بهمن ماه سال گذشته به خاطر همین ویروس نحس از میان ما رفت.

251253

کد خبر 1594063

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم

 مدیرعامل باشگاه استقلال به خبر برکناری‌اش از مدیرعاملی این باشگاه واکنش نشان داد.

علی خطیر در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برکناری‌اش از مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهار داشت: در حال حاضر در باشگاه استقلال هستم و ابلاغیه‌ای برای برکناری‌ام داده نشده است.

وی افزود: این خبر را از شما می‌شنوم و نمی‌دانم چه تصمیمی گرفته شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • بیماری روانشناختی و فشار خون از عوامل چاقی هستند
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • وقتی که قولنج خبر از ابتلا به سرطان می‌دهد
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟