Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  سرهنگ   احمدثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات کولر‌های اسپیلت درمحل چهار راه دکترای شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او می گوید: ماموران کلانتری ۱۱ با بررسی دقیق محل سرقت‌ها و آثار بجامانده تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان زابل تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری به اطلاعاتی در خصوص جابجایی یک دستگاه موتور کولر اسپیلت توسط یک جوان سابقه دار به وسیله یک دستگاه خودروی پراید در سطح شهر دست یافتند.

او گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با بدست آمدن این اطلاعات بلافاصله وارد عمل شدند و متهم را در اقدامی ضربتی درخیابان شهید باقری دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی گفت: متهم ۲۶ ساله در تحقیقات بعمل آمده به ۶ فقره سرقت لوازم و قطعات کولر‌های اسپیلت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به اینکه توجه شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس موجب ناکام ماندن سارقان و بزهکاران در رسیدن به اهداف پلیدشان می‌شود، از عموم مردم خواست تا درصورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد