Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@04:30:32 GMT

کشتی نوح در ایران است یا ترکیه ؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۹۴۳۵

کشتی نوح در ایران است یا ترکیه ؟

همه ما با داستان کشتی عظیم حضرت نوح و طوفانی که در پی اش آمد، بزرگ شده ایم. حال اخباری در سراسر جهان مبنی بر پیدا شدن یک کشتی قدیمی و بسیار عظیم وجود دارد که همگان را به فکر فرو می برد. آیا امکان دارد که این کشتی باقی مانده های کشتی نوح باشد؟ شواهد و مدارک که اینطور نشان می دهد. با ما همراه باشید تا بیشتر با این کشتی باستانی آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ شاید اگر آن خلبان ترک که ماموریتی برای عکس برداری برای موسسه ژئودتیک ترکیه بر عهده داشت، این کشتی را به صورت اتفاقی در عکس هایش نمی آورد، وجود کشتی نوح تا سال های بیشتری مخفی می ماند و حتی کشف نمی شد. در سال 1959 پس از اینکه افراد موسسه در حال بررسی عکس های گرفته شده بودند، متوجه شی عظیمی شدند که در 20 کیلومتری کوه های آرارات قرار داشت. پس از بررسی های بیشتر با شباهت جمع آوری شده به جهانیان اثبات شد که کشتی باستانی نوح وجود دارد.

کشف بقایای کشتی نوح در ایران

در ژوئن سال 2006 میلادی، تیمی 14 نفره از موسسه کشف و جست و جوی باستان شناسی الهیات به سرپرستی باب کرنو راهی ایران شدند، چرا که احتمال قرار گرفتن کشتی نوح در رشته کوه البرز وجود داشت. در طی جست و جوی خود این تیم موفق به پیدا کردن یک شی عجیب در 13000 فوتی سطح دریا شدند. ظاهر این شی به سنگی عجیب می مانست و طولی 12 متری داشت.

هیئت اعزامی از ترکیه و هنگ کنگ در سال 2007 موفق به کشف دیواره هایی چوبی و فسیل شده در رشته کوه آرارات شدند. پس از گذشت سه سال، در سال 2010 این تیم محقق ویدئویی به عنوان مدرک و اثبات ساختارهای چوبی شکل منتشر کردند و مدعی بودند که عمر این چوب به 4800 سال پیش باز می گردد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی باستانی باستان شناسی ایران ترکیه کشتی نوح کشتی نوح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در این باره تصریح کرد: آنچه در غزه جریان دارد، ظلم و جنایتی بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وی خاطرنشان کرد که نتانیاهو امنیت کل منطقه و امنیت اسرائیلی‌ها را هم به خطر می‌اندازد.

رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به واکنش اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات و آرامش منطقه است.

اردوغان ادامه داد که نباید جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد که روابط تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی همانگونه که قبلا نیز مسوولان گفته بودند، متوقف شده است.

اردوغان تاکید کرد صهیونیست‌ها غزه و فلسطین را به طور کامل نابود کردند.

پس از گذشت ٢٠١ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد