Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@02:16:39 GMT

در گیری خونین در اتوبوس پدیده

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۹۴۳۷

در گیری خونین در اتوبوس پدیده

تیم نوجوانان پدیده که در لیگ‌برتر نوجوانان کشور حضور دارد، قراربود ساعتی پیش عازم ساری شود اما به دلیل درگیری خونین اتوبوس این تیم متوقف شد.

این طور که اعضا تیم نوجوانان می‌گویند،”حمید ذوهانی"، مدیر تیم‌های پایه پدیده مخالف حضور " دهنوی" سرمربی این تیم در اتوبوس تیم بوده است و همین مسئله باعث می شود تا او به محل اعزام تیم برود و مانع اعزام تیم به ساری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق درگیری شدیدی بین ذوهانی و دهنوی مقابل اتوبوس تیم رخ می دهد و در نهایت دو طرف به شدت با یکدیگر گلاویز می شوند که در این بین دهنوی حسابی از خجالت مدیر تیم‌های پایه پدیده در می آید.

بعد از این اتفاق برخی از بازیکنان تیم نوجوانان نیز با ذوهانی و عده ای دیگر که به همراه او آمده بودند درگیر می شوند که بالاخره پلیس از راه می رسد که دهنوی و ذوهانی با دستبند به کلانتری می روند.

این طور گفته می شود هم‌اکنون دهنوی در بازداشت است و اتوبوس تیم نیز درست پیش از سفر به ساری توسط پلیس متوقف و به همراه بازیکنان به پارکینگ کلانتری منتقل می شود.

بیشتر بخوانید

کمک بزرگ سردار آزمون به بارسلونا/عکس

لقب جالب رسانه پرتغالی به طارمی/عکس

غیبت علی بیرو در جشنواره فیلم فجر

251253

کد خبر 1594076

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

جانشین فرماندهی انتظامی ریگان گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ عباس نظام آبادی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت انجام ماموریت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری