Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس یک نظرسنجی اکثریت اهالی نیویورک معتقد هستند که آمریکا در زمان ریاست جمهوری جو بایدن در مسیر اشتباه حرکت می کند.

به گزارش مشرق، روزنامه نیویورک پست گزارش داد، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که اهالی ایالت دموکرات نیویورک فکر می کنند کشور در مسیر بدی قرار دارد.

طبق نظرسنجی روز سه شنبه دانشگاه سیِنا، ۵۷ درصد رای دهندگان می گویند آمریکا در مسیر اشتباه است و فقط ۳۱ درصد کشور را در مسیر درست خود می بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در میان دموکرات ها فقط ۴۶ درصد از حزب بایدن در ایالت نیویورک کشور را در وضعیت خوب ارزیابی می کنند و ۴۴ درصد نیز گفتند که شرایط در حال بدتر شدن است.

تقریبا سه چهارم جمهوریخواهان و ۶۹ درصد از رای دهندگان بدون وابستگی حزبی باور دارند که آمریکا در مسیر درستی قرار ندارد.

نحوه پاسخ دهی رای دهندگان می تواند پیامدهایی برای مشارکت عمومی در انتخابات میان دوره ای پاییز سال ۲۰۲۲ داشته باشد. حزب دموکرات معمولا کرسی های کنگره را در انتخابات میان دوره ای از دست می دهد.

فقدان اعتماد به وضعیت آمریکا در تمام سطوح نژادی و درآمدی تقریبا یکسان است.

این نظرسنجی علت دیدگاه منفی رای دهندگان نسبت به وضعیت آمریکا را مشخص نکرده است اما نیویورکی‌ها درحالیکه مانند همه آمریکایی ها با افزایش سویه اومیکرون ویروس کرونا و افزایش هزینه‌های تورمی دست و پنجه نرم می‌کنند، شاهد درگیری‌های حزبی در ایالت خود هستند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا جو بایدن دموکراتها حزب دموکرات خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رای دهندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!