Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روزنامه «الاخبار» نشریه نزدیک به حزب الله لبنان سه شنبه شب نوشت: همزمان با اعلام خزانه‌داری آمریکا مبنی بر اعمال تحریم‌ها علیه افراد و نهادهای مرتبط با حزب‌الله، دولت آمریکا از رهبران این حزب خواست تا برای بررسی موضوعات مختلف این کشور با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.  

به نوشته این روزنامه لبنانی، «میانجی ها» با ارسال پیامی از سوی دولت آمریکا به رهبری حزب الله خواستار برقراری ارتباط برای بحث در مورد پرونده‌های مختلف لبنان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الاخبار اضافه کرد: حزب الله به میانجی‌گران ابلاغ کرد که هرگونه ارتباط با آمریکایی‌ها را نمی‌پذیرد. 

درخواست دولت آمریکا از حزب الله در حالی انجام شد که وزارت خزانه‌داری آمریکا در وب‌سایت خود اعلام کرد که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا روز سه‌شنبه، سه فرد تامین کننده مالی حزب الله لبنان و یک نهاد مرتبط با این حزب را تحریم کرده است. 

اسامی اعلام شده از سوی وزارت خزانه داری آمریکا شامل جهاد سالم علامه، علی محمد ضعون و عادل علی ذیاب است که هر سه شهروند لبنان هستند. 

شرکت تحریم شده از سوی آمریکا نیز  دار السلام للسیاحة و السفر است که یک شرکت مسافرتی مستقر در لبنان است. 

در آگوست گذشته، وزارت امور خارجه آمریکا به ادعای نقض تحریم‌های تسلیحات کشتار جمعی در سوریه و کره شمالی تحریم‌هایی را علیه حزب‌الله لبنان، عصائب اهل الحق و گردان‌های حزب‌الله عراق و دیگر نهادهای سوریه و روسیه اعلام کرد.

برچسب‌ها آسیای غربی حزب الله لبنان ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیای غربی حزب الله لبنان ایالات متحده آمریکا آسیای غربی حزب الله لبنان ایالات متحده آمریکا خزانه داری آمریکا حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های سنگین نیروهای حزب الله لبنان علیه مواضع اشغالگران صهیونیست همچنان ادامه دارد به طوری که از صبح امروز این حمله‌ها تشدید شده است.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که نیروهای مقاومت اسلامی لبنان منطقه الراهب در اراضی اشغالی را زیر حمله‌های توپخانه ای خود قرار دادند.

در جریان این حمله توپخانه ای تعدادی از عناصر صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

علاوه بر این رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یک هدف نظامی صهیونیستی در شهرک آویویم زیر آتش نیروهای مقاومت لبنان قرار گرفت.

این رسانه‌ها اذعان کردند دست کم پنج موشک از سمت لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی شلیک شده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که ساختمانی را که عناصر دشمن صهیونیستی در آویویم در آن پنهان شده بودند هدف قرار داد که در جریان این عملیات موفقیت آمیز تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

کد خبر 6087535

دیگر خبرها

  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • غرب تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟