Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@17:42:26 GMT

افغانستان با فاجعه بشری مواجه است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۹۸۱۱

افغانستان با فاجعه بشری مواجه است

سناتور ایالت ورمونت آمریکا با اشاره به احتمال بروز فاجعه بشری در افغانستان از دولت این کشور خواست تا میلیاردها دلار پول بلوکه شده دولت افغانستان را آزادسازی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در توییتر نسبت به اوضاع بحرانی در افغانستان هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سندرز در این پیام توییتری نوشت: «افغانستان با فاجعه بشری مواجه است. من از دولت بایدن می‌خواهم که فورا میلیاردها دلار بلوکه شدن دولت افغانستان را آزادسازی کند تا به جلوگیری از این بحران کمک شود و از مرگ میلیون‌ها انسان در این کشور جلوگیری شود».

قطع کمک‌های خارجی و مسدودشدن دارایی‌های افغانستان در پی روی کارآمدن طالبان، منجر به بحران انسانی در افغانستان شده‌است.

به تازگی کمیته بین‌المللی نجات در گزارشی گفته است که ناامنی غذایی احتمالًا در سال ۲۰۲۲ عمیق تر خواهد شد؛ زیرا افغانستان با کمبود مواد غذایی، افزایش سریع قیمت مواد اولیه و خشکسالی مداوم مواجه است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی ایالت ورمونت امروز یکشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد که کابینه راست‌گرا، افراطی و نژادپرست بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی، فاجعه انسانی را در غزه ایجاد کرده است.

این سناتور آمریکایی در ادامه تصریح کرد: متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی یهودی‌ستیزی نیست، بلکه روشن کردن یک حقیقت است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6091359

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان