Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد جلیلی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این استان با ضرورت مدیریت مصرف انرژی در ایام سرد سال، اظهار کرد: توزیع عادلانه برق از جمله اولویت‌های شرکت توزیع است و این مهم به مشارکت و همراهی تمام شهروندان نیاز دارد.

وی افزود: آیین‌نامه مصوب هیئت وزیران درباره محاسبه تعرفه نرخ جدید برق با هدف توزیع عادلانه یارانه‌ها و مدیریت مصرف نامتعارف برق از ابتدای بهمن ماه اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی با بیان این‌که نرخ برق مشترکانی که در چارچوب الگوی مصرف هستند با همان تعرفه قبلی محاسبه می‌شود، گفت: طبق آمار و اطلاعات بدست آمده ۷۵ درصد مشترکین برق مصرف مناسب دارند و تعرفه برق آنها افزایش نمی‌یابد.

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق یزد با اشاره به این که ۲۵ درصد مشترکین برق در این استان مصارفی خارج از الگوی مصرف دارند، تصریح کرد: تعرفه برق مشترکین پرمصرف با تعرفه جدید و به صورت پلکانی محاسبه می‌شود.

وی با اشاره به این‌که قیمت یارانه برق حدود ۱۰۰ تومان است، بیان کرد: مشترکانی که تا یک و نیم برابر الگو مصرف داشته باشند، یک و نیم برابر هزینه تمام شده از آنان اخذ می‌شود.

جلیلی در پایان خاطرنشان کرد: تعرفه مازاد مشترکانی که دو برابر الگو مصرف داشته باشند، دو و نیم برابر قیمت تمام شده و تعرفه مشترکانی که بیش از دو برابر مصرف داشته باشند، سه و نیم برابر تعیین و محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت توزیع برق استان یزد خبرگزاری فارس تعرفه جدید مصرف بالای برق محمدجواد جلیلی نیم برابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: برای جلوگیری از سرقت کابل‌های برق ۷۰ کیلومتر از مسیر روستاهای شهرستان تاکستان به کابل‌های خودنگهدار مجهز شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، یوسف اینانلو شامگاه امروز _شنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تعویض سیم‌های مسی با کابل‌های خودنگهدار در حدود ۹۵ درصد روستاهای شهرستان تاکستان تاکنون اجرا شده و به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستاهای شهرستان تاکستان به کابل‌های خودنگهدار مجهز شده و برای اجرای این طرح ۲۲ میلیارد تومان اعتبار بودجه و اعتبار هزینه شده است. در سال گذشته هم بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعویض سیم‌های مسی به کابل خود نگهدار در حدود ۶۰ کیلومتر از مسیرهای شهر تاکستان هزینه شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان از برگزاری مناقصه برای معرفی پیمانکاری مجری فاز دوم این طرح خبر داد و گفت: در فاز دوم اجرای این طرح در محدوده‌ای به طول ۶۰ کیلومتر دیگر در سطح شهر تاکستان در حال برگزاری مناقصه و معرفی پیمانکار هستیم که حداکثر تا پایان شهریورماه این پیمانکار انتخاب می‌شود.

اینانلو با اشاره به اجرای فاز نخست بهسازی شبکه برق ادارات اقماری در چهار شهر از توابع شهرستان تاکستان گفت: بهسازی شبکه برق ادارات اقماری شهرهای اسفرورین، خرمدشت، ضیاءآباد و نرجه در محدوده‌ای به طول ۴۰ کیلومتر در حال اجراست که اعتبار آن ۱۴ میلیارد تومان است.

وی با یادآوری وجود ۱۰۰ روستا در تاکستان ادامه داد: بقیه روستاها هم حداکثر تا یک ماه آینده به کابل خودنگهدار مجهز خواهند شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان در انتهای صحبت‌هایش با اشاره به وجود ۸۴ هزار و ۷۶۵ مشترک برق در تاکستان یادآور شد: از این تعداد ۶۸ هزار و ۸۰۱ مشتری در بخش خانگی، ۹ هزار و ۷۳۸ مشترک در بخش تجاری، ۳ هزار و ۶۱۹ مشترک در بخش عمومی، ۱۹۷۱ مشترک در بخش کشاورزی و ۶۳۶ مشترک هم در بخش از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بهره‌مند شدند.

کد خبر 748526

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه